ورزشی

واکنش سوشا مکانی انتشار فایل صوتی کنعانی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ تولید اخیر فایل صوتی دفاع تیم ملی محمدحسین کنعانی زادگان جنجال زیادی به پا کرده و باعث شده پرونده وی به کمیته اخلاق کشیده شود.

سوشا مکانی دروازه بان سابق پرسپولیس در پاسخ به این موضوع گفت: الان دقیقا چه مشکلی با محمدحسین کنعانی زادگان دارد؟ من خیلی جاها دیده ام که انتقال او به بازیکن منچسترسیتی مرتبط است. باور کنید در همه تیم های ملی ما بازیکنانی هستند که تخلفات بزرگتری از کنعانی ها انجام می دهند اما پنهان می کنند.

مکانی اضافه کرد: قبل از اینکه به حسین و اتوبوس تیم ملی برسیم باید جرم را شخص دیگری انجام داده باشد. دو حالت دارد. یا تلفن کنعانی هک شده است یا این فایل توسط شخصی در پشت صحنه پخش شده است. محمدحسین کنعانی زادگان که انگشت در چشمش فرو نکرد. اگر به فایل صوتی دقت کنید خیلی راحت می شود حسین را به دام انداخت. چرا آنها باید این کار را انجام دهند؟

دروازه بان سابق پرسپولیس ادامه داد: مطمئنم اینطور بوده و او پشت پرونده یکی از رقبای کنعانی بوده است. همان کاری که با بقیه در تیم ملی فوتبال انجام دادند و باید بی سر و صدا می رفتند. می دانم، خیلی ها گیر می کنند و مجبورند پیراهن تیم ملی را ببوسند و فقط بازی را از تلویزیون تماشا کنند.

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا