ورزشی

واکنش صنعت نفت به ادعاهای Skocic / چرا فدراسیون منتظر AFC است؟ – خبرگزاری آنلاین اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، دراگان اسکوچیچ ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران ، در آخرین اظهارات امروز خود با ادعای این که روند قانونی با باشگاه صنعت نفت خود آغاز شده است و دولت فدرال در تلاش است تا از شکایت این باشگاه خلاص شود.

پس از ترک صنعت نفت ، اسکوچیچ مجبور شد 140 هزار دلار به این باشگاه بپردازد که وی از این کار خودداری کرد. صنعت نفت همچنین به فیفا شکایت می کند و برای تأمین حقوق خود اقدام قانونی انجام می دهد.

باشگاه صنعت نفت پیشتر از فدراسیون فوتبال خواسته بود که از دراگان اسکوچیچ شکایت نکند.

در گفتگو با آنلاین ، حسن نصر اصفهانی ، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت ، اظهار داشت: “ما از Skocic به فیفا شکایت کرده ایم. اگر اتفاقی بیفتد من اطلاع ندارم.

نصراسفهانی درباره مداخله فدرال برای حل این مشکل توضیح داد: من درباره این موضوع اطلاع ندارم. ایده خوبی است که با مدیرعامل باشگاه در این باره صحبت کنید. (مکاتبات آنلاین با مدیرعامل باشگاه صنعت نفت بی ثمر است.)

در مورد عدم قطعیت فوتبال و لیگ برتر ، رئیس هیئت مدیره باشگاه سنات نفت گفت: “تصمیمات گرفته شده باید جامع باشد و از همه مسائل از جمله بحث های تجاری باشگاه ها ، قراردادهای بازیکنان و حمایت های مالی جلوگیری کند.” باید عقل جمعی در فدراسیون وجود داشته باشد.

سرانجام ، نصرصفهانی اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ما می تواند سریعتر شروع به کار کند. چرا فدراسیون منتظر اتحاد آسیا است؟ فدراسیون می تواند پس از توافق با این باشگاه و حتی پیشنهاد خوب به AFC نتیجه بگیرد.

دکمه بازگشت به بالا