ورزشی

واکنش عربی به ادعای صادقیانا برای پیوستن به پرسپولیس



پیام صادقیان که پس از ترک پرسپولیس در فصول اخیر سعی در اثبات مهارت های خود و بازگشت به تیم سفید داشت ، سرانجام فصل گذشته خداحافظی کرد و بعد از ناکامی در این کار.

هافبک با استعدادی که هم اکنون در ترکیه مستقر است ، بخشی از این ادعا را داشت که او فصل گذشته فرصت بازگشت به پرسپولیس را داشت و می خواست به SpeedRoad اضافه شود ، اما ایرج عرب به عنوان مدیرعامل آن زمان حضور داشت. این مخالفت کرد و جلوی آن را گرفت.

ایرج عرب که به عنوان مدیرعامل و همچنین هیئت مدیره این باشگاه استعفا داده است ، اخیراً به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی استعفا داده است. در پاسخ به این ادعا ، پیام صادقیان می گوید: در آن زمان اصلاً بحثی در مورد حضور و جذابیت آنها وجود نداشت و نمی دانم چرا آنها این موضوع را اعلام کردند. پرسپولیس در آن زمان سرمربی نداشت و اگر یادتان باشد ما نیز در لیست بازی ها مشکل داشتیم و بعد از اینکه کالدرون همراه شد ، آنها دو ستاره تیم را ترک کردند. به همین دلیل و البته بحثی در مورد استیناف صادقیان وجود نداشت ، نمی دانم چرا او صحبت كرد.

256 43


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر اساس پرتال پیشرفته خبری، اقدام به نشر محتوا می نماید، فلذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا