ورزشی

واکنش علیپور به قهرمانی پرسپولیس و آقای‌گلی لیگ

آفتاب نیوز:

یکی از گوشه های فوتبال ایران اخیراً شایعه ای مبنی بر آلوده شدن علی علیپور به کرونا ویروس است. این شایعه خیلی زود دنبال شد. حقیقت ، پزشک پرسپولیس است و او این خبر را تکذیب کرد. با این حال خود علی علیپور همه این مدت سکوت کرد و به اخبار پاسخ نداد. البته مهاجم پرسپولیس خاطرنشان کرد: همه این شایعات با حضور در تلویزیون نسیم و برنامه “کوداکشو” بی اساس بود. به همین دلیل چند دقیقه با علی علیپور گفتگو کردیم.

واکنش علیپور به پرسپولیس و آقای. Goli League

می دانیم که اخبار مربوط به شما بلافاصله توسط باشگاه پرسپولیس و پزشک تیم شما رد می شود ، اما آیا ما هنوز به گوش شما گوش می کنیم؟
خدا را شکر ، این خبر صحت ندارد و آنها برای من شایعه می کنند.

سازمان بهداشت جهانی
من نمی دانم چه بگویم؟ من هر روز با تیم و بچه ها تمرین می کنم. نتایج آزمون نیز منفی بود ، بنابراین من از شنیدن این شایعه تعجب کردم.

با کمال کامیابی ، شما هم به نمایش های کودکان می روید و …
بله ، پژمان بازغی میزبان برنامه دوست خوب ما و پلیس متعصب ماست که من نمی توانم بگویم نه. خدا را شکر همه می بینند که شایعاتی که می کنند بی اساس است.

بله ، دکتر حقیقت ، پزشک پرسپولیس نیز این شایعه را رد کرد؟
ما تیمی هستیم که در صدر قرار دارد. سلامتی همه کودکان مهم است و اگر خدا از هر بازیکنی اجازه محافظت از تاج را ندهد ، خود باشگاه او را قرنطینه می کند.

مثل دو عضو تیم تدارکات پرسپولیس؟
من نمی خواهم اسم خود را بگذارم ، اما اگر من یا شخص دیگری ویروس داشته باشیم ، آنها به من اجازه نمی دهند که تمرین کنم.

شما بسیار ناامید هستید اینطور نیست؟
مشکلی نیست ، برخی افراد هر کاری را که می خواهند انجام می دهند ، اما خداوند عالی است.

به نظر شما چه کسی یا چه چیزی این شایعه را گسترش می دهد؟
من نمی دانم این شایعه از کجا آمده است ، اما این شایعات دشمنان علی علیپور نیستند و آنها دشمنان پرسپولیس هستند.

افشین پیروانی با رد این شایعه ادعا کرد که شما یکی از آماده ترین بازیکنان پرسپولیس هستید و می خواهید برای دومین بار با انگیزه بالا بهترین گلزن لیگ برتر شوید.
افشینخان مهربان است. من سعی می کنم پرسپولیس را موفق کنم و هیچ چیز مهمتر از پیروزی در تیم نیست. ابتدا عنوان و پوکر پرسپولیس مهم است و بعد هم ان شاء الله … در صورت امکان آقای گلی!

شما همچنین یک یادداشت منتشر کرده اید …
کدام پست

هدفی برای جنگیدن دارد …
بله ، همه ما باید در راه امر خود تلاش کنیم و به محیط زیست و سایر موارد کم توجه کنیم. این شایعه همچنین 10 بار انگیزه من را افزایش داد.

هدف اصلی شما در جنگ چیست؟
هدف نهایی ما کسب عنوان است. ما پرسپولیس هستیم و تلاش می کنیم چهارمین عنوان پیاپی را جشن بگیریم. این یک قهرمانی عالی است.

تصادفا ، او همین حرف را برای سید جلال حسینی که در مورد آن صحبت کردیم ، گفت و او معتقد است که باید در 9 بازی باقی مانده بجنگیم؟
سخنان آقای عقاسی سخنان همه ماست. پسران پرسپولیس تجربه کافی داشته اند و سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده اند. مطمئن باشید ، همه ما می دانیم که 9 بازی بعدی هیچ شوخی نیست.

اما شما با حریفان اصلی خود و صدرنشین لیگ برتر بازی کرده اید. اکنون به نظر می رسد بازی آسانتری برای پرسپولیس و …
نه ، من نکردم درست است که ما 10 تیم از تیم دوم جدول هستیم و حاشیه ایمنی خوبی هم داریم اما بازی با تیم پایین تر در جدول احساس می کنیم که خطر سقوط ممکن است از بازی با برخی رقبا دشوارتر باشد. این تیم خود را از دست نخواهد داد و خود را خواهد کشت. به همین دلیل است که باید با تمام توان بجنگیم.

در 9 بازی 27 امتیاز تقسیم شد ، اما ممکن است شما چند هفته قبل پیروز شوید ، زیرا حاشیه ایمنی نمره خوبی را ایجاد کرده است؟
در پرسپولیس یاد گرفتیم که چگونه می توانیم عنوان قهرمانی را بدست آوریم. 9 بازی باقی مانده است و انشاءالله سعی خواهیم کرد حداکثر امتیاز را کسب کنیم. ما اهداف بزرگی داریم و مجاز نیستیم درباره عناوین شخصی و فردی فکر کنیم.

با توجه به دانش ما در مورد شما ، ما می دانیم که شما این را از ته قلب خود می گویید ، و همیشه سعی می کنید پرسپولیس را پیروز کنید ، اما قبول کنید که لرد گلی می تواند به هر مهاجمی توجه بالایی کند؟
این صد در صد صحیح است ، اما اگر من آقای شوم در سه سال گذشته گل خورده و پرسپولیس برنده نشده است؟ بی فایده است عناوین انفرادی تنها در مورد عناوین تیم ها و غنائم اهمیت دارند. خوشحالم (او تکرار کرد) که بسیار خوشحالم که پرسپولیس برای سه سال متوالی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد. این بسیار مهمتر از آقای گلی علی علیپور است.

خیلی خوب ، تمرین پرسپولیس با اجازه ستاد کرونا آغاز شد. در مورد این تمرین برای ما بگویید.
ابتدا باید از باشگاه و آقای تشکر کنم کادر پزشکی پیروانی و پرسپولیس امکانات بسیار خوبی از جمله تونل های ضد عفونی را فراهم کردند و ما نکات بهداشتی و ایمنی کاملی را آموزش دادیم. امیدوارم این فصل خوب تمام شود و خوشحال باشد.

فکر می کنید این فصل به پایان رسیده باشد؟
این باید اتفاق بیفتد با این حال ، coronavirus هنوز وجود دارد ، و بعید است که در دو ماه آینده عود کند. ما باید به این وضعیت عادت کنیم و بپذیریم که این Corona است و از آن پیروی می کنیم. این نکات بهداشتی را دنبال کنید و زندگی عادی خود را ادامه دهید. می بینید که اکثر مشاغل از جمله رستوران ها ، هتل ها ، فرودگاه ها ، اتوبوس ها ، قطارها و مترو همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و هواداران فوتبال باید اقدامات سختگیرانه ای را برای سلامتی دنبال کنند.

وضعیت بازیکنان پرسپولیس از نظر آمادگی جسمی چگونه است؟ آیا همه سالم و از نظر جسمی مناسب هستند؟
خدا را شکر همه بازیکنان پرسپولیس برای کسب عنوان چهارم انگیزه دارند و تمرینات خود را به خوبی انجام می دهند. این انگیزه بالا بر روی همه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس است.

دکمه بازگشت به بالا