ورزشی

واکنش فدراسیون کشتی به انتشار فیلم قهرمانی که دستفروشی می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد مشکلات کاری خود با فیلم محسن مدحانی که در فضای مجازی منتشر شده توضیح داد: با توجه به اینکه توجه به قهرمانان ملی در دستور کار فدرال قرار دارد ، من همچنین با محسن مدنی که یک مدال طلا دارد صحبت کردم کشتی نوجوانان جهان در سال 2017 در کارنامه قهرمانی خود ، و من از مسائل پیش آمده مطلع شدم.

امامی اظهار داشت: مدحانی گفت كه من در مرحله اول كشتی لیگ برتر با تیم شهدای قم به میدان رفتیم و در دور برگشت با تیم های دیگر در لیگ خواهم بود و پس از پایان لیگ كار او را دنبال خواهیم كرد. من همچنین به او گفتم فدراسیون کشتی از قهرمان حمایت می کند و در صورت لزوم پیگیری می کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه کشتی به عنوان ورزش اول کشور دارای مدال آوران و قهرمانان زیادی در رده های سنی مختلف است ، اظهار داشت: اولویت حل مشکلات و مشکلات این عزیزان است اما همانطور که می دانید فدراسیون کشتی محدودیت هایی دارد و می تواند کمک کند. او در این رشته قهرمان است ، اما از نظر وضعیت سازمانی ، با مقامات ملی و منطقه ای مشاوره و تلاش می کند تا مسائل کشتی را حل کند.

وی ادامه داد: در همین راستا نامه ای از طرف فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک ارسال شده است تا از نظر مالی به محسن مدهانی کمک مالی کند و مسئولان کمیته ملی المپیک حتی الامکان پیگیری می کنند.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کشتی در سفرهای استانی خود تاکنون مشکلات اشتغال قهرمانان استانی را دنبال می کرد و با استانداران و شهرداری های استان های متبوع مشورت کرده و آنها نیز قول همکاری و مساعدت داده اند.

دکمه بازگشت به بالا