ورزشی

واکنش مرکز تجاری- فرهنگی ایران و هلند به قرارداد ویلموتس: حیرت‌انگیز و باورنکردنی بود

طبق این گزارش شفافمرکز تنوع و مقاومت فرهنگی ایران و هلند بیانیه ای را منتشر کرد که تکذیب هر گونه دخالت در قرارداد با مارک ویلموتس را رد می کند.

متن بیانیه مرکز فرهنگی و تجاری ایران و هلند به شرح زیر است:

رئیس جمهور پیشین فدراسیون فوتبال در یک برنامه غیر تعهدی در تاریخ 3/16/99 اعتراف کرد: “قراردادی با آقای ویلموتز برای معرفی وی به وزیر ورزش توسط مراکز فرهنگی و تجاری ایران و هلند منعقد شده است.”

با این حال ، وی در مصاحبه دیگری با کانال سوم جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 19/3/99 ، به دنبال تضعیف اتهامات قبلی تحویل قرارداد با آقای بود. Wilmots به مرکز فرهنگی و تجاری ایران و هلند.

اگر چه به نوبه خود 180 درجه آقای تاج در دو مصاحبه خود اجازه مشروعیت تجارت و مرکز فرهنگی ایران و هلند و اتصال آن به موضوع نتیجه گیری و اعمال نفوذ قرارداد، آن را هنوز هم مسئولیت Masharalieh برای حمله رسانه را رد کرد و افکار عمومی را برانگیخت. این مرکز نیست.

هرچند هرگونه دخالت در انعقاد قرارداد با آقای را تکذیب و انکار می کند. ویلموتز ضمن رد استفاده از مزایای مادی و معنوی این قرارداد ، این مرکز مواردی را برای افزایش افکار عمومی اعلام کرد:

سرانجام ، این نکته مهم است که ارزیابی علت قرارداد تکان دهنده با آقای. Wilmots توسط اخترشناسان به فوتبال ، دوستان ، افکار عمومی و رسانه ها تحویل داده شده است ، اما ما این حق را داریم که از دادخواست علیه مرکز فرهنگی و تجاری هلندی-ایران شکایت کنیم. ما حق داریم از طریق مقامات قضایی ایرانی و بین المللی این کار را انجام دهیم.

دکمه بازگشت به بالا