اقتصادی

واکنش پمپئو به مصوبه مجلس شورای اسلامی

در این بیانیه آمده است: “ایالات متحده قانون تصویب شده توسط پارلمان ایران و شورای نگهبان را محكوم می كند.” “این چیزی نیست جز ترفند اخیر رژیم برای استفاده از برنامه هسته ای خود برای ترساندن جامعه جهانی.”

عبارت زیر عبارت است: در صورت تصویب ، این قانون میزان غنی سازی ایران را به میزان خطرناک 20 درصد افزایش می دهد ، در حالی که ایران قبلاً محدودیت های سطح غنی سازی را نقض کرده و ذخایر اورانیوم ، تحقیق ، تولید و نصب سانتریفیوژهای پیشرفته را توسعه داده است. در حال بودن است. “

وی ادامه داد ، “ایران هیچ توجیه منطقی فنی برای نیاز خود به غنی سازی اورانیوم در این سطح برای اهداف صلح آمیز ارائه نداده است.”

در این بیانیه آمده است: “جامعه بین المللی نباید با آرامش اقتصادی به سو to استفاده های خطرناک تحمیل شده توسط رژیم پاسخ دهد.” اگر رژیم ایران به دنبال کاهش تحریم ها و فرصت های اقتصادی است ، ابتدا باید این مسئله را با متوقف کردن باج خواهی هسته ای و مذاکره در مورد یک توافق نامه جامع که مربوط به ساخت موشک های بالستیک ، پشتیبانی از تروریسم ، بازداشت ناعادلانه و سایر فعالیت های بی ثبات کننده در منطقه است ، ثابت کند. این خطرناک است.

311311

دکمه بازگشت به بالا