ورزشی

واکنش پژمان درستکار به انتقاد‌ها از تیم کشتی آزاد در جام جهانی

رقابت های جام جهانی کشتی آزاد روزهای 19 و 20 آذرماه در شهر کورالویل ایالت آیووا آمریکا برگزار شد و در پایان تیم ایران به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

آزادکاران در رقابت های جام جهانی نایب قهرمان شد و بسیاری از هواداران معتقدند در صورت رقابت تیم ایران با آمریکا، ایران شانس بسیار خوبی برای رسیدن به سکوی نخست خواهد داشت.

با وجود انتقاد کارشناسان مبنی بر اینکه کامران قاسم پور قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهانی 2022 مقابل کایل اسنایدر در وزن 97 کیلوگرم نباید به میدان برود اما پژمان سرمربی تیم ملی کشتی اعلام کرد که آمادگی برای جام جهانی بسیار خوب است.وی برای ملی پوشان گفت: در این مسابقات فقط نتیجه گرا نبودیم و ترکیب تیم هم کاملا مشخص بود. ما دنبال اهدافمان بودیم و خوشبختانه در رسیدن به اهدافمان هم موفق بودیم. به هر حال این مسابقات، زمین تدارکاتی برای اعضای تیم ملی بسیار خوب بود. نتایج و اتفاقاتی که در این مسابقات افتاد مورد احترام همه بود. بسیاری از کارشناسان اذعان داشتند که تیم خوب است و آینده خوبی داریم. در حالی که هدف نهایی المپیک پاریس این است

با اعلام صحیح روند پر فراز و نشیب صدور ویزا از کشور میزبان، یکی از مشکلات این تیم قبل از سفر مورد توجه قرار گرفت چرا که تیم مدت ها بلاتکلیف بود و رسیدن به آمریکا سخت بود. ضمناً گروه دوم فریلنسرها نیز دو روز قبل از مسابقه به دلیل تاخیر در صدور مجوز وارد محل برگزاری مسابقه شدند.

سایت فدراسیون جهانی کشتی نیز در گزارشی پس از رقابت های جام جهانی نوشت: برخلاف پاسخ کادر فنی ایران، علی سوادکوهی مقابل جردن باروز به میدان فرستاده شد، قمار این مربی روی کامران قاسم پور مقابل اسنایدر نتیجه ای نداشت. پاسخ داد و این کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم را گرفت و حرفی برای گفتن نداشت.»

اعضای تیم کشتی آزاد کیشورمان پس از کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات، شب گذشته (سه شنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کیشور بازگشتند و مورد استقبال احمدی مشاور وزیر و مدیرعامل قرار گرفتند. حوزه وزارت ورزش و جوانان، ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون و اصغر قیطاسی به عنوان سرپرست تیم های ملی اردو منصوب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا