ورزشی

واکنش پیمان اکبری به بی‌اطلاعی پائز از انتخاب دستیاران ایرانی‌اش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، پیمان اکبری، سرمربی پیکان پس از باخت مقابل تیم فولاد سیرجان در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم و به تیم سیرجان هم تبریک می‌گویم. ما منهای ست اول که شرایط خوبی نداشتیم در ست‌های بعدی شرایط خوبی را رقم زدیم حتی اکثر ست‌ها دو، سه امتیاز جلو بودیم اما متأسفانه از آن خوب استفاده نکردیم. در مجموع بازیکنان من تمام تلاش خود را کردند. قطعاً بازی تمام نشده است. می‌رویم مشکلاتی که امروز داشتیم را ببینیم و ریکاوری خوبی داشته باشیم تا برای بازی بعدی آماده شویم. کیفیت بازی امروز منهای ست اول خیلی خوب بود. فکر می‌کنم کسانی که در سالن بودند از این بازی لذت بردند. از بچه‌ها هم بابت تلاشی که داشتند تشکر می‌کنم. قعطا سعی می‌کنیم در بازی بعدی جبران کنیم.

او در مورد عملکرد داوری در این بازی گفت: کادر تیم مقابل اول گفتتند توپ داخل شده اما بعد عوض کردند اما سرداور نباید عوض می‌کرد. سرداور یکی از بهترین داورهای ماست اما دوبار پشت سر هم خودش ویدئو چک گرفت. فکر می‌کنم اگر همینگونه جلو می‌رفتیم ۱۰ تا می‌گرفت. در مجموع خیلی در بحث داوری حرفی نداریم. شاید داوری هم یکی، دو اشتباه کند که خیلی اهمیت نمی‌دهیم. تمرکزمان را روی نقاط ضعف خودمان را می‌گذاریم تا در بازی بعدی شرایط بهتری داشته باشیم.

اکبری که به عنوان مربی تیم ملی هم انتخاب شده است در واکنش به اینکه گفه شده پائز اطلاعی از انتخاب دستیاران ایرانی خود ندارد گفت: در هفته گذشته جلسه‌ای ویدئویی با آقای پائز و همه دستیاران داشتیم. معارفه انجام شد و هیچ مشکلی نبود. در مورد تیم ملی هدفم نتیجه گرفتن تیم ملی است. هر جایی که بتوانیم به تیم ملی کمک می‌کنیم. حالا دوستان هر چه دوست دارند می‌توانند به حاشیه‌ها دامن بزنند که خیلی اهمیتی ندارد. مراسم معارفه سه، چهار روز پیش انجام شد. یکسری دوستان حرف‌هایی زدند که اهمیتی ندارند.

او در مورد لیست بازیکنانی که به تیم ملی دعوت می‌شوند، گفت: تمام بازیکنان قوی در تمام پست‌ها مشخص هستند. پائز یک لیست داشت و ما هم یک لیست دادیم. با توجه به دو لیستی که دارد می‌تواند نفرات را دعوت کند.

اکبری در مورد احتمال بازگشت دوباره امیر غفور به تیم ملی گفت: هدف فدراسیون این است که از همه سرمایه‌هایمان استفاده کنیم چون تیم ملی در شرایطی است که به همه پتانسیل‌مان نیاز داریم. همه باید با تمام قدرت و قلب‌شان بیاند. شاید در گذشته مشکلاتی داشتیم اما الان به همه نیاز داریم و همه باید پای کار بیاید حتی اگر برای یک بازی یا یک ست شده کمک کنند.

دکمه بازگشت به بالا