ورزشی

واکنش کامرانی‌فر به محرومیت سه ساله: به خاطر اروگوئه و سنگال محکوم شدم

حسن کامرانی‌فر در واکنش به علت محرومیت سه ساله خود از سوی کمیته اخلاق گفت: به علت عقد دو قرارداد بازی دوستانه خوب با سنگال و اروگوئه محروم شدم. بعد از یک سال به این نتیجه رسیدند.

به گزارس اخبار ورزشی، حسن کامرانی‌فر، دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال با حکم کمیته اخلاق این فدراسیون به مدت سه سال از هر گونه فعالیت در حوره فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم شده است.

کامرانی‌فر درباره علت محرومیت خود گفت: به علت عقد دو قرارداد بازی دوستانه خوب با سنگال و اروگوئه محروم شدم. بعد از یک سال به این نتیجه رسیدند. ضمنا رای بدوی است و منتظر رای کمیته استیناف هستم و دفاعیات خود را ارائه کردم. هیچ تخلفی صورت نگرفته است. قرارداد در زمان ما امضا شد و اما اجرای آن با تیم جدید فدراسیون فوتبال بود.

بیشتر بخوانید

اتهامم این است چرا با اروگوئه و سنگال قرارداد بستم!

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به این سوال که چه اتهامی به او وارد بوده و آیا در این قراردادها به او اتهام دلالی زده شده است، گفت: پولی دریافت نشده است. اتهام من این بود که چرا من این قراردادها را امضا کردم. قراردادهای بین‌المللی توسط دبیرکل امضا می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که علت اصلی اتهامات چیست؟ اظهار کرد: این‌ها موضوعات دیگر است. خودم هم متوجه نشدم. من در دو، سه جلسه شرکت کردم اما خودم هم نمی‌دانم علتش چیست. احتمالا این موضوعات به شب انتخابات برگردد.

بیشتر بخوانید

کامرانی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع به نوعی تسویه‌حساب با او نیست؟ نه، فکر نکنم اینطور باشد. کمیته اخلاق به این نتیجه رسیدند که تخلف بوده و منتظر رای کمیته استیناف هستم.

«چه کاری صورت گرفته که شما را به مدت سه سال محروم کرده‌اند؟« او گفت: خودم هم نمی‌دانم. در جلسه بودم اما رای بعد از چند ماه صادر شده است و یک چیزهایی بوده که دفاعیات ما در جلسات آخر قبول نکردند.

او در واکنش به این که احساس می‌شود او علت اصلی این محرومیت را نمی‌گوید گفت: علت عقد قرارداد بازی با سنگال و اروگوئه بوده است.

واکنش کامرانی‌فر به محرومیت سه ساله: به خاطر اروگوئه و سنگال محکوم شدم

بازی با اروگوئه و سنگال مساله مالی نداشت

کامرانی‌فر درباره اینکه آیا مساله مالی منجر به محرومیت او شده یا شفافیتی نبوده است، تاکید کرد: هیچ مساله مالی نبود. فقط بحث قرارداد این دو بازی بود.

در جهت منافع فوتبال و کشور کار کردم

دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که چندین ماه قبل گفته شد این دو بازی برای ایران آورده مالی هم داشته است؟ اظهار کرد: هزینه‌های ما تامین شد و موضوعات بسیاری است. باید شفاف‌سازی بیشتری شود و در اولین فرصت شفاف‌سازی می‌شود. امیدورم که عدالت برقرار شود. من درخواست تجدیدنظر می‌دهم. من اعلام می‌کنم هیچ تخلفی نبوده و هر چه بود در جهت منافع فوتبال و کشور انجام شده و خوشحالم در زمانی که بودم برای منافع ملی کشورم کار کردم.

کامرانی‌فر در پاسخ به این سوال که آیا توضیحات او مورد قبول قرار نگرفته است گفت: نمی‌دانم. نمی‌توانم قضاوت کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا