ورزشی

واکنش گواردیولا به پیشنهاد نامزد ریاست باشگاه بارسلونا برای بازگشت به نوکمپ

دسته بندی:

پپ گواردیولا آب تمیزی را به دست هواداران بارسلونا و نامزد ریاست جمهوری این باشگاه ریخته و گفته است كه او قصد ندارد به تیمی برگردد كه بین سالهای 2008 تا 2012 14 جام را به دست آورد.

پس از استعفای ژوزپ ماریا بارتومئو از ویکتور فونت ، رئیس بارسلونا ، یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری این باشگاه ، گفت که اگر وی به عنوان رئیس جمهور بعدی کاتالان انتخاب شود ، گواردیولا را که تا پایان فصل با منچسترسیتی قرارداد دارد ، پیشنهاد می دهد.

سرمربی اسپانیایی که پنجمین فصل حضور خود را در منچسترسیتی سپری می کند – بیش از یک سال گفت: “من از اینکه در منچستر سیتی کار می کنم بسیار خوشحالم.” من از حضور در منچستر خوشحالم و امیدوارم کارم را به اندازه کافی خوب انجام دهم تا بیشتر در این تیم بمانم.

گواردیولا پیش از این گفته بود که اگر بازیکنانش به سبک تاکتیکی و مربیگری او پاسخ مثبت دهند ، او قرارداد جدیدی با منچسترسیتی امضا خواهد کرد ، علی رغم اینکه تیمش در این فصل بدترین شروع را از بین تیم هایی که مربیگری کرده است ، داشته است.

گواردیولا درباره عملکرد تیمش در بازی فردا (شنبه) مقابل شفیلد یونایتد در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس گفت: “گابریل ژس و ناتان آکه بهتر می شوند.” مندی اما هنوز آماده نیست باید ببینیم واکنش آنها چگونه است. آنها به تیم پیوسته اند و بسیار راضی کننده هستند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که بازیکنان ما تا آنجا که ممکن است در آینده آماده خواهیم بود. آمار دروغ نمی گوید. در لیگ برتر انگلیس ، 47 درصد بازیکنانی که فصل گذشته مصدوم شدند ، عضله بودند ، به دلیل عدم برگزاری تمرینات مناسب در اکثر تیم ها و مشکل در بازی. به همین دلیل ، در تمام لیگ های دیگر ، 5 جایگزین مجاز است تا از بازیکنان محافظت شود ، نه یک تیم ، اما ما در انگلیس چنین اجازه ای نداریم و فکر می کنم باید در این مورد تجدید نظر شود. امیدوارم این مسئولان لیگ همان کاری را که در سایر لیگ ها انجام دادند انجام دهند و وضعیت لیگ را با شرایطی که در نتیجه گسترش کرونا به وجود آمده سازگار کنند.

تیم فوتبال منچسترسیتی فردا (شنبه) از ساعت 16 به وقت تهران میهمان شفیلد یونایتد خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا