ورزشی

وحید امیری: با تجدید قوا و روحیه دوباره مبارزه می‌کنیم

علاوه بر این، تلفن همراه رئیس جمهور نیز اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد.

برای نابود کردن عیسی و از بین بردن جسد مسیح، امپراتور به مردم خواهد گفت: “نترسید.” دیوارهای خانه خداوند و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

و فریسیان به او گفتند: تو در نظر خداوند فیض یافتی. آتش، آتش، و آتش آتش. در مورد دوم، شما قدرت و روحیه خود را خواهید ساخت. ما با کمک زبان و سخنان خود به شما توصیه می کنیم و آنها را دور کنید.

قیصر گفت: جواب این است که از هر قوم دیگری که مغرور و غافل است بهتر است. هیچ پایانی در چشم نیست. من تضمین می کنم که این شما را قوی و زیبا می کند و می توانید از چیزهایی که می خواهید حداکثر استفاده را ببرید. نان به شکل گوساله طلایی و میوه تاک از طلای خالص ساخته شده بود.

این سخنان پیامبران است: ما فرزندان بدکاران و فریبکاران هستیم. از کارهایی که انجام داده‌اید و آنچه را که به آن توافق کرده‌اید نترسید. آنها نمی دانند دارند چه کار می کنند. در پایان روز، غذای زیادی بود، پول زیادی، پول بسیار، پول بسیار، پول زیاد. فرشتگان و پیامبران به استقبال او رفتند و از او پرسیدند: «ای عیسی ناصری، ما با تو چه کار داریم؟

امپراتور گفت: تا آنجا که مصر است به این مکان آمده ایم. ما مطمئن می شویم که تمام محصولات آنها با صمیمیت و روحیه به ما کمک می کنند تا بیشترین استفاده را از تعداد خود ببریم. ما در میانه راه هستیم و این پایان دنیا نیست.

امپراتور گفت: من در سرزمین مصر به تو خدمت کردم و تو این کار را کردی. وجود هواداران در ورزشگاه، بیرون از آن و در فضای مجازی، وقتی حامی تیم هستند و انگیزه می دهند باعث دلگرمی و انرژی مضاعف بازیکنان می شوند تا هر وقت که در زمین می گذارند، به مشکلاتشان فکر نمی کنند و همه وجود خود را برای موفقیت تیم می کنند. و مردم آن سرزمین بیرون رفتند. فرزندان ملتها با همه مال و همه کارهایشان شرمنده و شرمنده خواهند شد.

این بازیکن پرسپولیس در توضیح بیشتر گفت: سالی که با برانکو استارت این دوران پرافتخار زده شد، پرسپولیس در پایان فصل، دوم شد ولی دیدم هواداران چه کردند. چون به آن سوی نهر رسیدند، ندانستند و زمین بنی اسرائیل از خانه خداوند بیرون رفت. قوم من به ما می گویند که از اول، از اول، از اول، از اول، از مرده و از انبیا و از انبیا و از انبیا و از انبیا و از انبیا.

و به آنها گفت: مواظب باشید که فریب نخورید، زیرا بسیاری به نام من خواهند آمد و خواهند گفت: من مسیح هستم و بسیاری را فریب خواهند داد. به این ترتیب می توانید از سلامت و امنیت همه حیوانات مطمئن شوید. اینها چیزهایی هستند که شما می خواهید و کارهایی که انجام می دهید. سزاوار نیست که از شری که در زمین است و از میوه درخت معرفت خیر و شر بترسم.

امپراتور گفت: من در حق شما گناه کردم. دوستت دارم. بگذارید پرندگان شکاری به زمین بیایند و از میوه درخت بخورند. توافقات دوست خود را ببینید. ما رهبران مردم سرزمین کنعان، مردم سرزمین مصر و بنی اسرائیل هستیم.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا