ورزشی

ورزشگاه آزادی برترین ورزشگاه آسیا از نگاه AFC

وب سایت اتحادیه فوتبال آسیا (AFC) بهترین و کارآمدترین استادیوم های قاره کهن را معرفی کرده است که ورزشگاه آزادی با بیشترین آرا مقام اول را کسب می کند.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی ، وب سایت ائتلاف فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی بهترین و کارآمدترین استادیومهای قاره کهن را معرفی کرد.

در ورزشگاه های آسیای میانه و جنوبی ، استادیوم آزادی تهران برای کسب عنوان بهترین استادیوم منطقه معرفی شد. در پایان این نظرسنجی ، کاربران ورزشگاه آزادی تهران را به عنوان بهترین استادیوم آسیای میانه و جنوبی انتخاب کردند.

در این گزارش آمده است:

ورزشگاه آزادی برای میزبانی بازی های آسیایی 1974 ساخته شده و استادیوم تیم ملی ایران و باشگاه های استقلال و پرسپولیس است.

ساختار مورب استادیوم فضایی سرگرم کننده و ترسناک به حریف می دهد. این استادیوم در مجموعه ورزشی آزادی واقع شده است که شامل ورزش های آبی ، بسکتبال ، والیبال و موارد دیگر می باشد.

لازم به ذکر است که وب سایت AFC از کاربران خود خواسته استادیوم هایی را از استادیوم آزادی ، استادیوم پاکاکور در ازبکستان ، ورزشگاه کلکته سولتلیک در هند ، استادیوم ملی بنگلادش در بنگلادش و استادیوم مرکزی تاجیکستان انتخاب کنند.

قدس الله سیف مدیر مجتمع ورزشی ورزشی آزادی ضمن تشکر و قدردانی از هواداران ملی پوش کشورمان که در این نظرسنجی ورزشگاه آزادی را برگزیدند ، ابراز تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا