ورزشی

ورزش و بهداشت روانی در دوران شیوع کرونا

از آنجا که در هنگام شیوع کروناویروس ، بهتر است در خانه بمانید ، می توان تمرینات ورزشی مناسب را در خانه به تنهایی یا در کنار فرزندان و والدین انجام داد تا در زندگی روزمره ما به جلو حرکت کند.

به گزارش اخبار ورزشی ، ترس و نگرانی در مورد ویروس تاج توجه جهانیان را به خود جلب کرده است و اگرچه این ویروس سرعت انتقال زیادی دارد ، اما باید توجه داشته باشیم که سالانه افراد زیادی در اثر بیماریهای بسیار شایع مانند آنفولانزای فصلی جان خود را از دست می دهند. .

اضطراب می تواند بر رفتار ما تأثیر بگذارد ، و خود رفتار نیز می تواند باعث بیماری یا سوزش بیمار شود ، بنابراین تغییرات رفتاری ناشی از اضطراب باعث می شود که برای همه اعضای خانواده ناسالم باشد ، از جمله اگر باعث هرج و مرج شود. آن را هنگام غذا و هنگام خواب خواهیم دید.

در حالت اضطراب ، فرد به گونه ای عمل می کند که احتمال ابتلا به بیماری یا جراحت را افزایش می دهد ، بنابراین اگر نگرانی ما مربوط به چیزی فراتر از کنترل ما باشد یا آینده ای که هنوز نیامده و نخواهد بود کار نخواهد کرد. برای کاری که او انجام داد ، ما احساس اضطراب کردیم. اضطراب باعث می شود افراد ضمن اینکه نادیده گرفتن دستورالعمل های درست و کارآمد ، پیام اشتباه را به یکدیگر ارسال می کنند.

طبق این مقاله که توسط فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده و به اخبار ورزشی داده شده است ، برای غلبه بر اضطراب کرونا ویروس باید موارد مختلفی در نظر گرفته شود. اول از همه ، ما باید بهداشت را جدی بگیریم و رعایت کنیم (همیشه دست های خود را حداقل با 20 تا 30 ثانیه با صابون و آب بشویید ، هنگام عطسه و سرفه را با حوله های کاغذی و غیره دست خود را با آب و صابون بشویید و در عین حال مراقب رژیم خود باشید. و خانواده شما ، بنابراین ما می توانیم بدن خود را از ویروس تقویت کنیم.

برای مقابله بهتر با ویروس باید مثبت اندیشید. احساسات اعم از مثبت و منفی نقش مهمی در متعادل کردن عملکرد سیستم ایمنی بدن دارند و بدبینی ، افسردگی ، اضطراب و نگرانی باعث تضعیف بدن و سیستم ایمنی بدن می شوند. باعث تضعیف و از بین رفتن ویروس خواهد شد. ما باید نسبت به بزرگنمایی بلایا و خطاهای شناختی محتاط باشیم. تمایل به اغراق در امور خوب یا بد نوعی تفکر غیر منطقی است که باعث بروز فاجعه در کارها می شود و باعث اضطراب و افسردگی می شود.

همچنین بزرگ شدن کورو ویروس باعث می شود که در برابر ویروس احساس درماندگی نکنیم و احساس می کنیم بسیار ناامن ، درمانده و افسرده هستیم. کودکان را از ترس از آلوده شدن به کروناوس محافظت کنید ، به یاد داشته باشید که ما به عنوان والدین ما الگوی نقش اول کودک خود هستیم و اگر فرزندان خود را دوست داریم ، فرزندان و نوجوانان خود را با افکار و آموزه های مثبت ، بدون ترس ، آماده مقابله با ویروس می کنیم .

وقتی بسیار مضطرب و مضطرب هستیم ، تکنیک های ریلکسیشن را انجام دهید (تنفس باید خیلی آهسته باشد و تا زمانی که قبل از عمل بازدم احساس راحتی می کنید ، نگه دارید) ، به عبارت دیگر ، تنفس شکمی انجام دهید و نشستن یا ایستادن را نیز انجام دهید. با عزیزان خود صحبت کنید و در مورد نگرانی های خود در مورد این بیماری صحبت کنید ، اما روی تاج تمرکز نکنید. کارهای کوچک مانند خواندن ، ترسیم و رنگ آمیزی را انجام دهید.

به جای اینکه نگران از دست دادن چیزهای خود باشید ، از آنچه دارید و گرامی دارید لذت ببرید و از ترس بیمار شدن کودک خود را سوء استفاده نکنید. اگر قبلاً مشکلات اضطرابی را تجربه کرده اید ، ممکن است در چند روز گذشته علائم اضطرابی بیشتری را تجربه کرده باشید ، بنابراین برای غلبه بر اضطراب خود حتماً یکی از تکنیک های آرامش را امتحان کنید. اگر اضطراب و استرس شدید را تجربه کردید ، حتماً به روانشناس ، روانپزشک یا پزشک مراجعه کنید یا عملکرد روزانه شما کاهش یافته است.

ورزشکاران و سلامت روان در کرونا

از آنجا که بهتر است در خانه بمانیم ، می توانیم تمرینات ورزشی مناسب را در خانه یا به همراه فرزندان و والدین خود انجام دهیم تا تازه و شادمان بمانند. ورزشکاران ، حرفه ای ها و کلوپ های تیم ملی که در حال حاضر در اردو نیستند ، باید از تصاویر ذهنی استفاده کنند تا از تجربیات ذخیره شده در حافظه خود استفاده کنند تا انگیزه و عملکرد بهتری در هنگام بازگشت به اردو افزایش یابد. .

به عنوان یک ورزشکار در تیم های ملی ، حرفه ای ها و کلوپ ها ، اهداف ورزشی را ایجاد و بررسی کنید تا بتوانید اعتماد به نفس خود را در شرایط خوب و کمتر مضطرب و متمرکز حفظ کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا