ورزشی

ورود تراکتور به سومین سال فعالیت در قالب جدید/ در انتظار قهرمانی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گفته خبرنگاران آنلاین ، بسیاری از تیم های خصوصی در سالهای اخیر وارد فوتبال ایران شده اند ، اما حضور آنها در مرحله اول فوتبال کشور به زودی با ورشکستگی مالکان یا پناهندگان آنها از ورزش به دنبال خواهد بود. به همین دلیل است که باشگاههای خصوصی نتوانسته اند در فوتبال ایران بلند قد بایستند. اما تراکتور تبریز نسبت به سایر تیم ها وضعیت متفاوتی دارد.

این تیم که چند سالی بوده است چندین انتقال مالکیت را پشت سر گذاشته بود و سرانجام به سپاه پاسداران تحویل داده شد ، خود را از دو سال پیش در وضعیت دیگری پیدا کرد و فعالیت خود را در فوتبال ایران به عنوان یک تیم خصوصی ادامه داد.

در تاریخ 26 ژوئن ، دو سال پیش ، این باشگاه توسط سپاهان به محمدرضا Zanozi مطلق واگذار شد و امروز او وارد سومین حرفه خود به عنوان یک تیم خصوصی در لیگ برتر می شود و با ادامه رقابت در لیگ برتر ، همچنان به عنوان یکی از مدعیان عنوان شناخته می شود.

به همین مناسبت ، دفتر ارتباطات و رسانه های باشگاه فرهنگی ، ورزشی و اقتصادی تراکتور در مقاله ای نوشت: “با یادآوری رکورد محمدرضا دانشوزی مطلق در مدیریت باشگاه و امکانات ویژه مجموعه اقتصادی تحت پوشش آنها ، از سه سال پیش ، یکی از اصلی ترین خواسته های هواداران و جامعه فوتبال آذربایجان ، محمدرضا Zanozi مطلق ، با وجود فعالیت گسترده اقتصادی ، به عنوان نماینده هواداران باشگاه تراکتور ، درخواست آنها را رد کرد و سرانجام پس از یک جلسه و مذاکرات بین طرفین ، خبر واگذاری باشگاه تراکتورسازی به وی توسط عباس الیاسی را اعلام کرد. مدیرعامل فعلی تراکتورها و رئیس فعلی هیئت مدیره.

این رویداد ویژه تیتر رسانه های ورزشی ایران بود و به دلیل تجربه ناموفق خصوصی سازی در باشگاه های دیگر ، برخی تحلیل های مختلفی را در این زمینه مطرح کردند؛ اما اکنون برخلاف پیش بینی های زمان و علی رغم پروژه شبیه سازی ، باشگاه تراکتور به عنوان یکی از قوی ترین تیم های فوتبال در کشور ، زیرساخت و امکانات مالی کمی ندارد و به الگویی برای مدیریت خصوصی و حرفه ای باشگاه تبدیل شده است. در کشور ما.

با واگذاری تراکتور به بخش خصوصی ، بدهی این باشگاه در اوایل تسویه شده است و پرونده بازیکنان خارجی فیفا توسط وکلا باتجربه بررسی شده است تا در این زمینه به باشگاه آسیب نرسانند. در سال دوم خصوصی سازی ، مدیریت باشگاه با گام های قابل توجهی با 185 بدهکار حساب را تسویه کرد و راه را برای مجوزهای حرفه ای هموار کرد.

از طرف دیگر ، خصوصی سازی این باشگاه باعث شده است تا همه مشکلات مالی آنقدر مشهود باشد که دیگر شاهد مشکل در این زمینه نباشیم و مسیر شفاف سازی و حل مسئله ادامه یابد.

از آنجا که فوتبال هنوز یک صنعت در ایران نیست و بیشتر باشگاه ها با حمایت وزارتخانه های مختلف اداره می شوند ، برای ایجاد عدالت بین تیم ها و ارتقاء لیگ برتر ایران از روند خصوصی سازی چشم پوشی نمی شود. در همین حال ، اقدامات باشگاه تراکتورسازی به عنوان یک مجموعه خصوصی نمونه ای بی نظیر از فوتبال ایران است و سایر باشگاه ها با تکیه بر این تجربه انتقال موفق می توانند به بخش خصوصی واگذار شوند.

امروزه Traktor Club از امکانات ویژه ای همچون استادیوم های خصوصی ، هتل های خصوصی ، سالن های آموزش حرفه ای ، ساختمان های اداری متناسب با نام تراکتور ، لباس های معروف مارک آدیداس ، هواپیماهای خصوصی و … برخوردار است که تراکتورها را با سایر باشگاه ها متمایز می کند. .

تراکتورسازی همچنین اولین باشگاه ایرانی است که برنامه رسمی خود را برای تولید درآمد و حمایت از تولید داخلی به نام Trapp راه اندازی کرده است. به دلیل نامگذاری امسال به عنوان “جهش تولید” ، باشگاه تراکتورسازی به نوبه خود به دنبال برنامه ویژه Trapp برای دستیابی به اهداف امسال و کسب درآمد است.

این برنامه برای ارائه به طرفداران و ارائه خدماتی از قبیل خرید بلیط بازی تراکتور ، اخبار باشگاه ، بازی زنده ، کارت به کارت بانکی ، خرید مجدد و بسته اینترنت ، پرداخت قبض ، تور ، پارکینگ و بیمه طراحی شده است.

ما در مورد تراکتورهای خصوصی صحبت می کنیم ، باشگاهی که می تواند ضمن جذب برند سهم خود ، با جذب سه نفر از کاپیتان های ارزشمند تیم ملی فوتبال کشورمان و استفاده از تجربه مربیان حرفه ای مشهور جهان بتواند در خدمت فوتبال ایران باشد. ما درباره تراکتورهایی که بهترین فوتبال ایران را جمع می کنند صحبت می کنیم ، از دروازه بان گرفته تا دفاع ، هافبک و مهاجم و بدون شک یکی از تأثیرگذارترین تیم های تاریخ لیگ برتر.

طی دو سال گذشته ، بارها حضور هواداران تراکتورسازی تراکتورسازی در رسانه های بین المللی بازتاب یافته است که تکان دهنده است. علاوه بر میدان سبز ، تراکتورسازی همچنین موفق به شکست دو قطبی رسانه ای شد و دیدگاه های وی درباره تراکتور و هوادارانش با سایر باشگاه ها متفاوت بود.

به گفته صاحبان این باشگاه ، به عنوان نماینده تراکتور ، تراکتور جلوی کار خود را نمی گیرد و تلاش می کند برای بهترین ها در همه زمینه ها تلاش کند و سیاست حرفه ای و حل بهترین معما در سال سوم فعالیت در بخش خصوصی ادامه خواهد یافت.

رویدادهای خارجی بهترین تلاش خود را برای مهار فعالیت تراکتورسازی انجام داده اند. اما ایستادن و تسلیم نشدن ، طبیعت و روحیه تراکتور و هواداران آن است و تیم با هر بار حرکت بیشتر به سمت هدف حرکت می کند. “تراکتور اکنون در مرحله گروهی جدول رده بندی قرار دارد و در جام حذفی به جمع چهار نفر برتر رسیده است. این نشان دهنده روند رو به رشد این تیم در پایان سال دوم خصوصی سازی است.”

دکمه بازگشت به بالا