اقتصادی

ورود هرگونه تور گردشگری در مناطق جنگلی مازندران ممنوع شد

به گزارش اخبار ورزشی از مازندران، اولین جلسه شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با حضور مدیرکل، معاونین، فرمانده یگان حفاظت، روسای ادارات روابط عمومی،آموزش، حراست، بازرسی و مشاورین امور ایثاگران و بانوان این اداره کل در محل سالن جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد.

عطااله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در این جلسه،با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره همه شهدای والامقام جنگ تحمیلی را گرامیداشت و هفته دفاع مقدس را یکی از بهترین فرصت ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست.

کاویان در ادامه ضمن تقدیر از تلاش رسانه ای این اداره کل در مناسبتهای مختلف ازجمله هفته دولت، از همکاری و همراهی خبرنگاران و مجموعه اصحاب رسانه استان و همچنین صدا و سیما در انعکاس و انتشار خبرهای زیست محیطی استان تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به تبلیغات غیرقانونی برخی تورهای گردشگری در فضای مجازی با عنوان” برگزاری تورهای گاوبانگی” در استان افزود: ورود هرگونه تور گردشگری با عنوان “تور گاوبانگی” در مناطق جنگلی استان اعم از مناطق آزاد و تحت مدیریت این اداره کل در ایام گاوبانگی (15 شهریور لغایت 15 مهرماه) ممنوع است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: از همه دوستداران و علاقمندان به حیات وحش ومردم نواحی جنگلی وکوهستانی درخواست می شود تا هرگونه فعالیت و رفت وآمد غیرعادی را به ادارات حفاظت محیط زیست در سراسر استان گزارش دهند تا بدینوسیله بتوان حمایت همه جانبه ای جهت حفظ وحراست این گونه زیبا و بارازرش بعمل آورده و با حفظ داشته هایمان آن ها را برای نسل های بعد محافظت نمائییم.

کاویان بر ساماندهی گردش اطلاعات در مجموعه حفاظت محیط زیست استان، همچنین آموزش رابطین خبری شهرستانها برای تهیه و انتشار اخبار زیست محیطی و اطلاع رسانی درست، شفاف و بهنگام اخبار و حوادث زیست محیطی استان تاکید کرد.

در ابتدای جلسه، کامیار ولی پور رییس اداره روابط عمومی و امور رسانه و دبیر شورای اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، گزارشی از اهداف و وظایف شورای اطلاع رسانی ارائه کرد.

46

دکمه بازگشت به بالا