ورزشی

وریا از استقلالی‌ها خداحافظی کرد

تیم فوتبال استقلال تهران در پایان فینال جام حذفی باشگاه های ملی از فرهاد مجیدی خداحافظی کرد اما به نظر می رسد این آخرین خداحافظی در این تیم نیست و یک سورپرایز دیگر در انتظار هواداران استقلال است.

بازیکن استقلال پس از باخت به تراکتور تبریز در فینال جام حذفی به تهران بازگشت و در فرودگاه از فرهاد مجیدی خداحافظی کرد.

یک روز پس از این مسابقه ، که طبق برنامه ریزی این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ، توسط استادیوم مقدس شهر مشهد برگزار شد ، استقلال باید در تست تاج شرکت کند.

بعد از اینکه همه بازیکنان استقلال در آزمون کرونا شرکت کردند ، مشخص شد که 6 بازیکن در این آزمون حضور ندارند که معروف ترین آنها ورا غفوری ، کاپیتان آبی ها است. غفوری که در دیدار آخر دستبند کاپیتانی را در دست داشت و تا پایان بازی کرد ، با از دست دادن آزمایش تاج هم تیمی های خود را شوکه کرد.

بررسی دلایل غیبت غفوری در آزمون امروز کرونا نشان می دهد کاپیتان آبی ها از اتفاقات و مشکلات اخیر بسیار ناراحت است. در منطقه مختلط ورزشگاه امام رضا (آمریکا) ، پس از پایان بازی ، او دلخوری خود را با افرادی که تیم را به کنار جاده برده بودند نشان داد و همچنین از پرواز به تهران پشیمان شد.

“من دیگر نمی خواهم در این تیم بازی کنم! این مجازاتی است که کاپیتان استقلال پس از 15 ماه شرایط سخت و فشار مسابقه با خود زمزمه کرد. اختلاف او و باشگاه در حال افزایش است و این احتمال وجود دارد که ورا دیگر در این تیم بازی نکند.

مشکلات مالی ، وضعیت سرمربیگری و حرکت رو به جلو او در بازگشت مجیدی به استقلال که سرانجام با استعفای سرمربی همراه بود ، غفوری را وادار به ادامه همکاری با استقلال کرده در حالی که او یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد.

وی همچنین به اطرافیان خود گفته است كه دیگر در تمرینات شركت نخواهد كرد و با توجه به اختلاف ، به نظر می رسد غفوری در مسابقات بعدی شركت نخواهد كرد. بنابراین غفوری که در تست تاج AFC حضور ندارد ، تیمش را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی نمی کند و استقلال پس از خداحافظی از مجیدی باید از کاپیتان متعصب خود خداحافظی کند.

256 41

دکمه بازگشت به بالا