اقتصادی

وزیردفاع آمریکا از جنایات صهیونیست‌ها حمایت کرد!

به گزارش رویترز ، لوید آستین ، وزیر دفاع ایالات متحده ، در تماسی با همتای اسرائیلی خود ، حمایت قاطع ایالات متحده از اسرائیل را تأیید کرد.

جان کربی سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای گفت: “در این تماس ، آستین حمایت قانونی خود را از حق مشروع اسرائیل در دفاع از خود و مردم خود ابراز داشت.”

کربی افزود که آستین بر اهمیت گام برداشتن همه طرف های مربوطه برای بازگرداندن آرامش تأکید کرد.

با ظهور ضعف رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی نیروهای مقاومت ، مقامات آمریکایی تنها در آخرین روز با همتایان صهیونیست خود در اردن ، اردن ، مصر ، تونس و فلسطین حدود 25 تماس برقرار کردند.

جین ساکی سخنگوی کاخ سفید گفت: “ما با کشورهایی مانند مصر و قطر صحبت کردیم که نفوذ زیادی در حماس دارند ، با هدف کاهش تنش برای محافظت از غیرنظامیان.”

در پی اقدامات رژیم اسرائیل علیه مسجدالاقصی و القدس الشریف ، درگیری ها در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روزهای گذشته افزایش یافته است.

گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی و بیت المقدس ، حملات قبلی را به نام “شمشیر بیت المقدس” اعلام کرده بودند.

بر اساس گزارش رسانه ها ، دست کم 30 فلسطینی از جمله 10 کودک در حملات هوایی و توپخانه ای اسرائیل در نوار غزه کشته و 203 نفر زخمی شدند.

کشورها ، م institutionsسسات بین المللی و سازمان های حقوق بشری جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده اند.

دیده بان حقوق بشر این حملات را وحشیانه توصیف کرده و از جامعه جهانی خواسته است تا برای جلوگیری از ادامه آنها اقدام کند.

311311

دکمه بازگشت به بالا