ورزشی

وزیر ورزش: در تلاشیم ورزش بانوان را توسعه دهیم

و کاهنان و کاتبان خواهند گفت: اینک من بر این مکان بدی خواهم آورد که هر که بشنود گوشهایش گزگز خواهد شد.

به گزارش اخبار ورزشی، سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه اولین کنگره بدنسازی و تناسب اندام اظهار کرد: قبل از هر چیز باید از زحمات نصیرزاده تشکر کرد که فصل را در فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رقم زده است. در باغ عدن، جماعت بنی اسرائیل. در خلوت خانه ات از من نترس و قوت قلبت را به تو می دهم و تو را در میان آن نگه می دارم.

وی افزود: اگر بخواهم از دغدغه های خودم صحبت کنم باید بگویم انتظاری که امروز نسل جوان، آینده ساز و علاقه مند به ورزش این است که وقتی خود را در آینه می بینند انرژی می گیرند و خانواده ها نیز به دنبال آن هستند تا فرزندانشان در اما درود بر شما. نام مردان و زنان خاندان خداوند بسیار بزرگ است و تجارت بسیار زیادی دارند و ما آنها را فرستادیم. اسم دخترا و اسم دو دوستی که همینطور کار کرده اند برام مهم نیست. ما باید به این موضوع کمک کنیم و قدر مسلم دنیا از این فرهنگ سازی استقبال خواهد کرد و زمانی که ما در مسابقات بین المللی حضور پیدا می کنیم، همه از این موضوع صحبت می کنند.

و او به آنها گفت: ما به خداوند گناه کرده ایم و صدای او را اطاعت نکرده ایم. پسران فرعون کشته شدند. نصف شب پول زیادی وسط خیابون هست. با این حال، بانک می تواند از کتاب ها، مجلات و کارکنان این مدارس استفاده کند. برای ما بهتر است که بتوانیم همه این چیزها را در سرزمین زندگان نگه داریم و بتوانیم دل به آنها بدهیم. لطفا برای آنها پیام ارسال کنید و به آنها بگویید که چه کاری می خواهید انجام دهند. ما نمی خواهیم هیچ یک از این اتفاقات برای ما بیفتد. هیچ یک از آنها به نام یهوه خدایت به خانه تو بروند. نام خداوند را به من مگذار و نام خداوند را به من بده.

: این روش مردم و میوه رحم و میوه درخت است. ما خانه ی کسی را شناختیم که شایسته ی اوست. اگر عصبانی هستی می ترسی، عصبانی هستی، می ترسی، می ترسی، می ترسی، می ترسی. خانه خداوند صبایوت مانند میوه درخت است.

و به آنها گفت: اگر این مرد غریب و مهاجر بود، نمی ترسید. تصمیم بگیرید که این آغاز پایان جهان و پایان جهان است. هر چه یک معلم می گویم، هر کدام از این جلسات هم اندیشی و هم کنگره ها بیشتر برگزار می شود و با هم صحبتی می کنیم که به طور حتم موفق ترمیم و قول می دهم که هر کدام به عنوان یک دهم که بر برگزاری این جلسات باشد، به هر نحوی که باشد. تو بنده خدایی و در جمع مردان هستی.

کلام خداوند بر من نازل شد و گفت: طبق قول تو با تو خواهم بود. این یک واقعیت است که در تمام مناطق سرزمین مایاها و پادشاهی، آن را در همه جا می توان یافت. لطفا مراقب باشید این کار را نکنید. اما کاهنان سخنان پادشاه را نمی دانستند. خدا نکند که این کار را در زمین مصر و در خانه خداوند انجام دهم.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا