ورزشی

وزیر کشور: تروریست‌ها در دستان قدرتمند نیرو‌های اطلاعاتی گرفتار خواهند شد

در پی حمله گروهک تروریستی در راسک؛

وزیر کشور: تروریست‌ها در دستان قدرتمند نیرو‌های اطلاعاتی گرفتار خواهند شد

وزیر کشور در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: تروریست‌ها و حامیان آنان باید بدانند بی‌تردید در دستان قدرتمند جان‌برکفان فراجا و سایر نیرو‌های اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید. 

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد وحیدی جانشین فرماندهی کل نیرو‌های مسلح در امور فراجا و وزیر کشور با صدور پیامی خطاب به فرمانده کل فراجا، شهادت جمعی از دلاورمردان و سبزقامتان فراجا را که در اثر حمله گروه‌های تروریستی به مقرانتظامی در شهرستان راسک اتفاق افتاد، تسلیت گفت و بیان کرد: از خدای متعال برای این شهیدان عزتمند و سرافراز علو درجات و برای خانواده عزیز و بزرگ آن‌ها صبر جمیل مسلت دارم.

در پیام وحیدی به سردار احمد رادان آمده است: فراجا در طول دوران خدمت پرافتخار خود به عنوان جانفدای ملت در راه تأمین امنیت، آرامش مردم و پاسداری از حریم و کیان این آب و خاک، شهدای فراوانی تقدیم کرده است و به همین دلیل فراجا مغضوب دشمنان ملت و محبوب مردم است و آحاد ملت، خود را حامی و همراه پلیس می‌دانند.

در ادامه پیام وزیر کشور آمده است: تروریست‌ها و حامیان آنان باید بدانند بی تردید در دستان قدرتمند جان برکفان فراجا و سایر نیرو‌های اطلاعاتی-امنیتی گرفتار خواهند شد و به اشد مجازات خواهند رسید. 

نیمه شب پنجشنبه – ۲۳ آذر در پی حمله گروهک تروریستی به مقر انتظامی راسک در استان سیستان و بلوچستان، ۱۱ نفر از نیرو‌های فراجا به شهادت و در مقابل تعدادی از تروریست‌ها نیز به هلاکت رسیدند؛ یک نفر از این تروریست‌ها نیز دستگیر شده است.

دکمه بازگشت به بالا