ورزشی

وساطت طارمی روی جلد مجله پرتغالی/عکس

به گزارش یک خبرگزاری اخبار ورزشی؛ شب گذشته در یکی از نیمه نهایی جام پرتغال ، پورتو به مصاف براگا رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی بسیار شلوغ و پر حاشیه بود و دو بازیکن پورتو “لوئیز دیاز” در دقیقه 70 و “اوریبه” در دقیقه 7 + 90 با دریافت کارت قرمز آزاد شدند و تیم در فینال با 9 بازیکن

مهدی طارمی مهاجم پورتو از ایران در دقیقه 9 تک گل تیمش را به ثمر رساند اما پورتو قدر این گل را ندانست و پس از اخراج بازیکن دوم ، بازی در دقیقه 12 + 90 مساوی شد.

در دقیقه 70 وقتی داور می خواست کارت قرمز را به دیاز نشان دهد ، مهدی طارمی در متن بود. او که کاملاً می دانست تیم 10 نفره پورتو دفاع از یک گل ارزشمند را برای او دشوارتر می کند ، خود را به داور سپرد و سعی کرد مانع نشان دادن کارت قرمز به دیاز شود. با این حال تلاش های او بی فایده بود و داور تصمیم نهایی را برای اخراج بازیکن پورتو گرفت.

این صحنه حتی روی جلد روزنامه اوجوگو است. طارمی و هم تیمی های او در حالیکه آمبولانس پشت سر آنها وارد زمین شد با هدف انتقال بازیکن مصدوم براگا به بیمارستان به داور اعتراض کردند.

میانجیگری طارمی روی جلد یک مجله پرتغالی / عکس

تساوی تلخ پورتو تأثیر دیگری دارد. در پایان مسابقه ، سرجیو کانسیچ ، مربی پورتو که o ، که برای دومین بازی متوالی به براگا و کارلوس کارواخال باخت ، با او دعوا کرد. کارواخال در مصاحبه ای پس از بازی از اظهار نظر درباره داور خودداری کرد.

اگرچه این تساوی منجر به بازگشت فینال کوپا دل ری بین پورتو و براگا شد ، هواداران پورتو در نیمه شب از تیم خود استقبال کردند و با روشن کردن چراغ ها و ظاهر شدن در مقابل مقابل ، حمایت خود را از Conceiço o و تیم نشان دادند. اتوبار پورتو پورتو نشان می دهد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا