ورزشی

وضعیت استقلال بعد از بازی با مس؛ از یک پله صعود تا ۲ پله سقوط – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، تیم فوتبال استقلال در هفته اول نیمه دوم فصل دوم مسابقه برتر ، استقلال و مس رفسنجان در رفسنجان به مصاف هم می رود. خاص آبی نزدیکاین نکته از بازی برای آنها بسیار مهم است.

استقلالی ها که در هفته آخر نیم فصل جایگاه خود را از دست دادند و پس از هفته ها برتری به رده سوم سقوط کردند ، کار ساده ای برای بدست آوردن این موقعیت نداشتند. اما برای این منظور ، آنها باید نیم فصل را با پیروزی مقابل مس رفسنجان آغاز کنند. چیزی که خیلی ساده به نظر نمی رسد.

آبی نزدیک علی رغم خوش بینی ، آنها امروز نمی توانند به رده های بالاتر جدول رده بندی برگردند ، اما احتمال پیروزی آنها مقابل مس ، اگر با سپاهان که مقابل گل گهر امتیاز از دست داده همراه باشد ، می تواند تیم را یک پله صعود کند و در جایگاه دوم جدول. شکست احتمالی آبی نزدیک در این بازی مهم ، حتی در بدترین شرایط قابل پیش بینی ، این تیم می تواند با یک یا دو مرحله از برنامه روبرو شود.

دانش آموزان فکری با 26 امتیاز و تفاضل گل مثبت 7 در جایگاه سوم قرار دارند ، هر دو تیم فولاد خوزستان و نفت نفت با 23 امتیاز و تفاضل گل 6 و یک مثبت در رده چهارم و پنجم قرار دارند. در صورت شکست آبی نزدیک، کودها به احتمال زیاد در صورت پیروزی در برابر فولاد از آنها عبور می کنند ، اما صنعت نفت فقط قادر به غلبه بر آب است نزدیک تعادل 6 اختلاف هدف است و این غیر ممکن به نظر می رسد.

امکان و برابری در این مسابقه ، علاوه بر این تهدیدها مقام سوم آنها در جدول ممکن است عواقب قابل پیش بینی دیگری برای این تیم داشته باشد اکثر این دوباره گرم شدن جو بحرانی در این تیم و افزایش فشار بر کارکنان فنی و مدیریتی است.

دکمه بازگشت به بالا