اقتصادی

وعده انصارالله حرکت به سمت محو رژیم صهیونیستی از نقشه جهان است/ حیرت اشغالگران از شگفتانه ملت یمن

پرونده تهدید امنیت انصارالله در برابر رژیم صهیونیستی -2 / پیروز:

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، ارتش یمن و کمیته های مردمی تا سال 2020 تصویب شده اند که علاوه بر تحمیل شکست های سیاسی زیادی به ائتلاف متجاوز ، باعث شد مناطق خشکی ، هوایی و دریایی ناامن تر شوند متجاوزین سلاح های استراتژیک آنها را ارتقا دهید.

هفته گذشته ، ارتش اسرائیل در سند ارزیابی سالانه خود ، گروه های مختلفی را که قصد حمله به رژیم را داشتند ، از جمله انصارال یمانی ، خطاب قرار داد و ادعا کرد که ایران از لحاظ مالی پشتیبانی و سلاح ارائه می دهد. صهیونیستها همچنین ادعا کردند که ایران می خواهد از طریق گروههایی که در عراق و یمن پشتیبانی می کند به اسرائیل حمله کند. این حملات را می توان با موشک های دوربرد یا هواپیماهای بدون سرنشین انجام داد.

سلیم المنتصر ، فعال سیاسی یمنی گروه بین الملل: “جنبشی که به رهبری شهید حسین بدرالدین حوثی در یمن شکل گرفت اکنون در اکثر مناطق کشور گسترش یافته و توسط عبدالملک بدرالدین حوثی هدایت می شود” مقاومت در برابر آنا و تبر. از مقاومت او به من گفت. هدف اصلی این جنبش از بین بردن موجودیت صهیونیستی از نقشه جهان و پاکسازی جهان عرب از لوث حضور غیرقانونی آمریکا در آنجا است. به زودی آمریکایی ها از طرف انصارالله احساس خطر کردند و از علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق یمن برای مبارزه با آن استفاده کردند.

    علی عبدالله صالح

علی عبدالله صالح ، رئیس جمهور سابق یمن

وی افزود: “در همین زمان ، سعودی ها از اخوان المسلمین در یمن برای مخالفت با انصارالله استفاده کردند ، اما اراده حوثی ها و ابراز آرمان های آنها منجر به پیروزی در همه درگیری ها و نبردها و شکست سنگین برای آمریکایی ها و صهیونیست ها در سال 2015. “فشار واشنگتن و تل آویو بر ریاض سعودی ها را بر آن داشت تا از بهانه های دروغین برای تشکیل ائتلاف تهاجمی عربی در یمن استفاده کنند.

این تحلیلگر سیاسی یمن گفت: بر خلاف انتظارات ایالات متحده ، اسرائیل و عربستان سعودی ، یک سورپرایز بزرگ در طول سالهای جنگ رخ داد که به ویژه صهیونیست ها را متحیر کرد ، این توانایی یمنی ها برای سازگاری با کشور توانایی مقابله و افزایش سلاح ها و فناوری نظامی آنها ؛ به این ترتیب آنها می توانند دشمن صهیونیستی را هر لحظه تهدید کنند. “


بیشتر بخوانید:

صهیونیست ها اعتقاد نداشتند که موشک های یمنی می توانند به سرزمین های اشغالی برسند


المنتصر گفت: “اغراق نیست اگر بگوییم صهیونیست ها بیش از هر ملت دیگری از مردم یمن می ترسند ، زیرا یمنی ها به محض داشتن سلاح هایی که قادر به ضربه زدن به دشمن باشند ، دشمن را هدف قرار می دهند ، صرف نظر از سیاست ، منطقه ای یا جنبه های احتیاط بین المللی. ” برای یمنی ها تنها چیزی که اهمیت دارد از بین بردن رژیم صهیونیستی است ، به هر روشی که بتواند شبه جزیره عربستان را از وجود خود پاک کند.

این تحلیلگر سیاسی یمنی ، درباره اقدامات تحریک آمیز اخیر دشمن سعودی-صهیونیستی علیه مردم یمن توضیح داد: دشمن صهیونیستی اقدامات تحریک آمیز و مخربی را در زمینه یمن انجام داده و قصد دارد جبهه های نفوذ خود را به برخی از جزایر ما گسترش دهد. . با دشمنان میهن ، و یمن ، مانند عربستان سعودی ، باید پنهانی یا با امارات ، بحرین و چندین کشور دیگر اتحادهای رسمی و آشکار ایجاد کند. همه این اقدامات و تحریکات هشدار دهنده درباره آینده یمن است.

بن سلمان نتانیاهو

المنتصیر گفت: “بی شک همه اقدامات و توطئه های رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد و نیروهای آن در یمن به خاک سپرده خواهند شد.” به همین ترتیب ، اتحادهایی که با چندین کشور و سازمان ضعیف و ناتوان تشکیل شده و اعضای آنها با یکدیگر اختلاف نظر دارند ، موفق نخواهند شد. حاکمان عرب دست دوستی به سوی صهیونیست ها دراز کردند ، که نتوانستند از مردم کشورشان حمایت کنند. آنها چگونه می خواهند با انصارالله و یمنی ها بجنگند ، که اگر می جنگیدند به ویرانی می روند.

وی تأکید کرد که “حاکمان کشورهای عربی نابود خواهند شد ، اما بزرگترین نابودی صهیونیست ها زمانی است که تیپ های انصار الله می خواهند در مسیر فلسطین اشغالی قدم بردارند و ارتش صهیونیست ها را دست در دست مقاومت فلسطین شکست دهند و برای همیشه از بین ببرند اشغالگران از سرزمین های فلسطین. ” این همان قول رهبر بزرگ یمن عبدالملک بدرالدین حوثی ، رهبر جنبش انصارالله است که مردان یمن برای جنگ با صهیونیستها به فلسطین می روند.

انتهای پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا