ورزشی

وقتی تدبیر ویژه یحیی جواب داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی؛ پرسپولیس در حالی به مصاف التعاون رفت که ترکیب این تیم با بازی قبلی قرمزها مقابل عربستان 2 متفاوت بود که هر دو به پرسپولیس نقل مکان کردند تا حریفان نتوانند اتحادیه قبلی را مقابل پرسپولیس نشان دهند.

بازگشت شجاعانه کاپیتان پرسپولیس

photo_2020-09-19_01-11-01

در دفاع پرسپولیس ، یحیی گل محمدی از سید جلال باتجربه و سرکش استفاده کرد و حضور کاپیتان باسابقه پرسپولیس و بازی نزدیک او با دوک ، مهاجم استرالیایی التعاون ، این بازیکن قد بلند را فلج کرد و در طول بازی ، تمام توپ های بلند وارد زمین شد. پرسپولیس با شماره خنثی می شود. 4 از قرمزها برای برجسته کردن نقش اولین کاپیتان در ایجاد فرصت برای تعاونی ها.

کمال آمد ، بشار آزاد شد!

photo_2020-09-18_23-20-09

در تغییر دوم کمال کامیابی نیا جایگزین احمد نوراللهی در ترکیب 11 نفره سرخ پوشان شد. به نظر می رسد این تغییر ابتکار عمل پرسپولیس را بیشتر از بازی قبلی برابر التعاون در میانه میدان فراهم می کند و در بیشتر قسمت هافبک الطاعون را از بازی خارج می کند ، در حالی که به بشار آزادی عمل بیشتری می دهد تا مرد همه کاره پرسپولیس باشد در وسط زمین.

سرگیجه کاهش می یابد

در شب بازی با الدحیل به نظر می رسد کادر فنی این تیم برای شناسایی ترکیب اصلی پرسپولیس در چند پست کلیدی گیج شده و با توجه به خطوط مختلف و تغییراتی که کادر فنی پرسپولیس در 2 مسابقه اخیر داشته است ، به نظر می رسد قطر با سوال های زیادی روبرو شده است. این مسئله می تواند به پرسپولیس کمک کند تا با نماینده میزبان بازی به نتیجه ای معادل برسد. 3/5

دکمه بازگشت به بالا