ورزشی

وقتی خدا علی دایی را دوست دارد

سعید اکبری؛ به نظر می رسد کریستیانو رونالدو رکورد علی دایی را نخواهد شکست. تا اینکه چندین چیز دست به دست هم داده تا از این اتفاق جلوگیری کند. به دنبال مصدومیت رونالدو به کرونا و شکست تیم ملی ، کریس تقریبا تیم ملی دیگر را از دست داد.

اول از همه ، نباید فراموش کرد که رونالدو در زندگی فوتبالی خود کاملا ثبت کرده است. او و مسی به اوجی رسیدند که شاید رسیدن به آن طی دهه ها غیرممکن باشد. یکی از معدود پست های ویژه در سایترا علی دایی است. او همچنان با 109 گل بهترین گلزن کشور است. رونالدو همچنین با 101 گل او را تعقیب کرد. از آنجا که رونالدو گلزنی کرد ، شکستن رکورد برای او آسان بود. 8 هدف دیگر؟ این برای رونالدو یک شوخی است. حتی اگر او بیمار از رختخواب برگشت ، اما با دو گل کار را شروع کرد ، بنابراین پیش بینی می شود که آنها رکورد علی دایی را بشکنند.

در حال حاضر اما برنامه های رونالدو بهم ریخته است. پرتغال چهارشنبه این هفته به مصاف آندورا می رود. این همان مسابقه ای است که رونالدو برای از بین بردن فاصله اش با دایی اش باید انجام دهد. دو دیدار بعدی پرتغال قبل از پایان سال 2020 برابر ابرقدرتهایی مانند فرانسه و کرواسی ، با کریس که قصد گلزنی دارد. او معمولاً حساب ویژه ای برای بازی های آندورا در نظر گرفته است. دیروز ، کریس در یک بازی بین یووه و لاتزیو مصدوم شد ، بنابراین حضور او در بازی روز چهارشنبه اما و اگر زیاد باشد ، پیوست. رونالدو در دقیقه 76 بازی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. او ممکن است تا چهارشنبه آماده بازی نباشد. به نظر می رسد خدا عمو علی را دوست دارد …

252 252

دکمه بازگشت به بالا