ورزشی

وقتی علی دایی به عابدزاده گفت؛اشتباه کردی!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ وقتی علی دایی در دی ماه سال ۱۳۸۸ سرمربی پرسپولیس و جانشین زلاتکو کرانچار شد، ترجیح داد با احمدرضا عابدزاده کار نکند و همان زمان رابطه این دو نفر با یکدیگر تیره شد به طوری که مصاحبه‌های خاصی را شاهد بودیم و…

به نقل از خبرورزشی البته عابدزاده در اواخر خرداد سال ۹۰ دایی را داخل یک جشن مولودی دید و طرفین با یکدیگر احوال‌پرسی کردند. احمدرضا پیرامون آن جلسه در روز ۲۸ خرداد سال ۹۰ به خبرورزشی گفت: قهر کردن کار بچه‌هاست من اهل این حرف‌ها نیستم. البته از علی دایی ناراحت شده بودم و به خودش هم گفتم این حق طبیعی تو بود که نخواهی با من کار کنی ولی توقع داشتم درخواستت را شخصا به خودم می‌گفتی نه این‌که از طریق یک آدم غیرفوتبالی آن را انتقال بدهی. همان زمان به دایی گفتم یک روز متوجه می‌شوی این فرد چه لطمه‌ای به تو وارد می‌کند و گذشت زمان حرف من را ثابت کرد. اتفاقا خود علی دایی وقتی من را دید، گفت در این مورد اشتباه کردم.

احمدرضا عابدزاده در ادامه آن مصاحبه از شرایط باشگاه پرسپولیس و بلاتکلیفی بابت انتخاب سرمربی جدید هم انتقاد کرد و گفت: هنوز نمی‌دانیم چه کسی سرمربی پرسپولیس می‌شود و بر اساس چه معیاری یارگیری‌ها صورت خواهد گرفت. در پرسپولیس همه بلاتکلیف هستند غیر از آقایان بوقچی! البته این بوقچی‌ها دعا کنند پای من به باشگاه پرسپولیس باز نشود چون اگر روزی برگردم، آن‌ها باید بیرون محل تمرین پرسپولیس برای هواداران جای پارک پیدا کنند!

خبرورزشی‌گردی| عابدزاده: در پرسپولیس همه بلاتکلیف هستند جز بوقچی‌ها/ علی دایی به من گفت اشتباه کردم/ برگردم بعضی‌ها باید برای هواداران جای پارک پیدا کنند!

257 251

دکمه بازگشت به بالا