ورزشی

ویرانه‌ای به نام بارسلونا – اخبار ورزشی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ؛ اگر رسانه ها بخواهند عنوانی را برای وضعیت بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات انتخاب کنند ، بسیاری از آنها ممکن است سرفصل های “تابستان سیاه” باشند.

آبی اناری ها که امیدوارند با بازگشت خوان لاپورتا به این باشگاه دوران طلایی خود را تکرار کنند ، امروز با چالش سختی برای ترک مسی روبرو هستند و باید دید دوران پس از لئو برای این تیم چگونه پیش می رود.

لیونل مسی در نهایت به دلایلی مانند اختلاف ستاره پردرآمد با کاهش دستمزد و عدم توانایی در جذب بازیکنان جدید ، علیرغم اینکه تعداد قراردادها را کاهش داده است ، از باشگاه جدا شد.

در پایان تابستان ، سه کاپیتان اول بارسا حقوق خود را کاهش دادند و آنتوان گریزمان (یکی از پردرآمدترین ها) بارسا را ​​ترک کرد! حال س theال این است که اگر همه اینها زودتر اتفاق می افتاد ، مسی نمی توانست زنده بماند؟

دو سال پیش ، بارسلونا 120 میلیون یورو به اتلتیکو مادرید برای خرید آنتوان گریزمان پرداخت کرد. اما او امسال با قراردادی قرضی به اتلتیکو باز می گردد ، در حالی که اتلتیکو می تواند تنها با پرداخت 40 میلیون یورو قرارداد دائمی ببندد!

در حال حاضر هواداران بارسلونا که تیم آنها با شرایط سختی دست و پنجه نرم می کنند ، در خط حمله تیم خود ، که باید شامل مسی ، گریزمان ، ممفیس دپای و آگوئرو بود ، با بدبینی صحبت می کردند ، اما اکنون با گزینه هایی مانند برایتون ، لوک دی جیانگ و آگوئرو با سرخیو روبرو هستند. ، که به دلیل مصدومیت تا دو ماه آینده از میادین دور خواهد بود.

254 251

دکمه بازگشت به بالا