اقتصادی

ویژه‌برنامه انتخاباتی المیادین/ عطریانفر: مهرعلیزاده به سود همتی کنار می‌رود

به گزارش خبرگزاری بین المللی فارس ، یک شبکه خبری زمینه ها محمد عطریانفر ، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ، میزبان ویژه برنامه ای به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی ایران در روز پنجشنبه بود.

عطریانفر در پاسخ به این س ifال که آیا حزب کارگزاران از آقای همتی حمایت می کند ، گفت: پاسخ کوتاه من مثبت است. این حزب از آقای عبدالناصر همتی در انتخابات کنونی حمایت خواهد کرد.

در پاسخ به سوال المیادین مبنی بر اینکه برخی منتقدان می گویند آقای همتی یکی از مسئولین وضعیت اقتصادی فعلی ایران است ، عطریانفر گفت که دولت آقای حسن روحانی با حمایت اصلاح طلبان به قدرت رسید و اولین دولت وی طبق آمار بسیار موفق است. دولت دوم وی ، اگر موفق نبود ، به دلیل ناتوانی دولت نبود ، بلکه به دلیل تأثیر مشکلات خارجی و تحریم های شدیدی بود که دولت را تحت فشار قرار می داد و در نتیجه دولت را از درآمد نفت محروم می کرد. شما می دانید که بودجه ایران به نفت بستگی دارد و ما در سال های گذشته به دلیل تحریم ها درآمدهای نفتی خود را از دست دادیم ، بنابراین باید به آقای روحانی برای اداره کشور بدون درآمدهای نفتی و سیاست خردمندانه وی مدال داده شود ، ما شرایط سخت تری نداریم امروز. آقای همتی دو سال پیش به دولت روحانی اضافه شد و از همان ابتدا در دولت نبوده است.

در پاسخ به سوالی در مورد نکات مثبت کاندیداتوری مانند مادرشوهرم که حزب شما از آن حمایت می کند ، عطریانفر گفت: “پس از رد نامزدی آقای محمد جواد ظریف ، به چندین گزینه دیگر رسیدیم. سرانجام. شورای نگهبان آن را رد کرد “و با هیچ یک موافقت نکرد و ما با وضع موجود روبرو شدیم. در چنین شرایطی چه باید بکنیم؟ ما از تحریم انتخابات حمایت نمی کنیم و رهبری حضور در انتخابات را تأیید و بر شرکت در انتخابات اصرار ورزیدند … ما از شخصی که نزدیکترین دیدگاه به ما است حمایت می کنیم و آقای همتی نزدیکترین نظرات را به ما دارد.

المیادین از عطریانفر پرسید ، “چرا شما از محسن آنلاین علیزاده حمایت نمی کنید و از مأموریت من حمایت می کنید؟” وی گفت: آقای مهرعلیزاده و مادرشوهر من دوست من هستند و هر دو اصلاح طلب هستند. اما ما معتقدیم که رأی شکسته در نهایت منجر به شکست نتیجه انتخابات خواهد شد … ما معتقدیم که آقای همتی و مهرعلیزاده با هم در حال حرکت هستند و قبل از پایان انتخابات ، هر یک موقعیت بهتری دارند ، دیگری کنار می رود. معتبر. سیاست ما این است که حتی اگر کاندیدایی داشته باشیم ، قبل از روز انتخابات یک رأی گیری برگزار می شود و نامزد نهایی بر اساس آن در رقابت باقی می ماند … میادین پرسید و فکر می کنید در نهایت آقای مهرعلیزاده قدم بگذارد به نفع آقای همتی پایین آمد و عطریانفر گفت ، بله. همچنین. عطریانفر با بیان اینکه جبهه اصلاحات از روحانی حمایت کرد و وی یک چهره اصولگرا است اما مواضع وی تغییر کرده و معتدل شده است ، افزود: در شرایط فعلی معتقدیم مهرعلیزاده و مادرشوهر من چهره های اصلاح طلب واقعی هستند ” بنابراین همان سناریویی که در سال 1392 اتفاق افتاد و اصلاح طلبان از روحانی حمایت کردند و پیروز شدند ، چرا اکنون آن را تکرار نمی کنیم؟ اگر این دو نامزد را پشت سر بگذاریم ، ضرر خواهیم کرد.

انتهای نامه / ص


دکمه بازگشت به بالا