اقتصادی

ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها

به گزارش گروه فرهنگ و هنر اخبار ورزشی؛ مستند تلویزیونی «کارت دعوت» روایتی است از چهل و دو خانواده شهید مدافع حرم که به دعوت نخست وزیر عراق به آنجا سفر کرده اند، روایتی تازه از فرزندان شهدا به همراه تصاویر و سخنانی از سردار حاج قاسم سلیمانی که دوشنبه ۱۱ دی حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه ۲ پخش خواهد شد. این مستند تلویزیونی در معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهیه شده و موسسه رسانه‌ای بیست‌ودو مجری طرح آن است.

مستند «عیدوک»؛ روایتی از مبارزات سردار حاج قاسم سلیمانی با یکی از بزرگترین اشرار جنوب شرق کشور عیدوک بامری است. این مستند تلاش‌های سردار سلیمانی برای حفظ امنیت مردم در مواجهه با این اشرار و تلاش برای برقراری امنیت در این منطقه را به تصویر می‌کشد. مستند عیدوک که به کارگردانی امیر عسگری و تهیه کنندگی مرتضی شعبانی تولید شده است، سه‌شنبه ۱۲ دی حوالی ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«مهمان داریم» عنوان برنامه‌ای به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی هیودی است که مجموعه‌ای از روایت‌های شنیدنی مادران شهدا در دیدار با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را روایت می‌کند.

«مهمان داریم» که از شنبه دوم دی ماه هر شب حوالی ساعت ۱۹ راهی آنتن شبکه دو سیما شده است، تا سه‌شنبه ۱۲ دی میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود. تکرار این برنامه روز بعد حوالی ساعت ۱۱:۱۵ دقیقه است.

برنامه صبحگاهی «صبحانه ایرانی» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه کنندگی امیرعلی آزادی در این ایام برنامه خود را با رویکرد چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تقدیم مخاطبان خواهد کرد. این برنامه از ساعت ۷ صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

برنامه «پاورقی» که شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ روانه آنتن می‌شود کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه کنندگی جواد فتحی ست که در این ایام مواجهه شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و شخصیت برجسته ایشان را به زبان طنز نقد میکند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا