ورزشی

پارس جنوبی جم نزدیک به 6 امتیاز سقوط کرد!

آفتاب نیوز:

ایزد سیف الله در خصوص تصمیم گیری در مورد پارس جنوبی جم اظهار داشت: اعضای تیم پارس جنوبی جم از زمانی که در لیگ دو حضور داشتند و به لیگ یک صعود کردند ، با ما قراردادها و توافق هایی را با ما وارد کردند و آنها در هتل ما مانده اند. باشگاه پارس جنوبی در ابتدای حضور در لیگ برتر به تعهدات خود عمل کرد اما بعداً برای پرداخت با وزارت نفت مشکلاتی داشت. در اواسط لیگ دسته دوم و لیگ دسته اول ، گفتیم مشکلی وجود دارد ، می آید و برطرف می شود ، مثل اینکه همیشه بخاطر ارتباطم با فرزندان استان بوشهر فوتبال بازی می کردم و می توانید از شاهین و جوان ایران سؤال کنید. ، بشوید که آنها به تهران بیایند و ما به آنها خدمت می کنیم.

مدیر مجتمع رفاه هتل یزدان اضافه کرد: “سال دوم لیگ برتر و سال دوم که ما به آنجا رسیدیم ، باشگاه پارس جنوبی اشتباه حساب کرد.” دو سال پیش 934 میلیون دلار در خدمت تیم پارس جنوبی جم هزینه شد و این باشگاه قول قول آقای مدیرعامل سابق گفت که ما این مبلغ را در اواخر سال جاری پرداخت خواهیم کرد سال گذشته ، ما شکایتی نکردیم و به ارائه خدمات ادامه دادیم. کل بدهی این باشگاه 1 میلیارد و 194 میلیون دلار بود و مدیرعامل پارس جنوبی جم در آن زمان اصرار داشت که ما مبلغ کامل را بپردازیم.

پارس جنوبی جم نزدیک به 6 امتیاز سقوط کرد!

مدیر هتل یزدان تصریح کرد: “آنها چک های حل نشده را به ما دادند و بعد از این ماجرا تا زمانی که آقای رضاییان به ما پرداخت نمی کرد ، اما او مسئولیت ما را بر عهده داشت.” وقتی فراز کمالوند سرمربی تیم شد ، تصمیم گرفته شد که آنها وام اول فصل را بپردازند. در آن زمان 4 میلیارد به حساب پارس کلوپ منتقل شد و آنها از این مبلغ 600 میلیون تومان به ما دادند در آن زمان تغییرات مدیریتی اتفاق می افتد و متأسفانه آقای کمالوند پولی را که سهم ما بود به خود رابین و بازیکنانی که او به تیم آورده بود پرداخت کرد. ، او آن را به اشتراک گذاشت و در همان روز ، من اعتراض خود را نسبت به او در دفتر سید پیروز موسوی ، مدیر اجرایی منطقه ویژه ابراز کردم و به او گفتم که ببیند در سه سال گذشته چقدر ارزش او به میزان 1 میلیارد کاهش یافته است. آیا قول داده ایم که به ما پول نمی دهی؟

سیف الله پور ادامه می دهد: از قول ها و قول هایی که شنیدم شکایت کردم و مدتی پیش محکوم به کاهش 6 امتیاز و از دست دادن 2 پنجره نقل و انتقالات باشگاه شدم ، اما متأسفانه به نظر می رسد این حکم صادر شده است. من با آقای صحبت کردم من و آقای مرادی بارها و بارها تمرین کردیم و در ابتدای فصل آنها نسبت به کمیته وضعیت و نظارت تعهد کردند. در اواسط فصل که هومن افضلی جانشین فراز کمالوند شد ، آقای افضلی از من خواست که بخاطر دوستی که با هم داشتیم مکث کنم زیرا او مانع از حرکت در نیمه دوم فصل شد و من گفتم مشکلی ندارم بخاطر دوستی من با او و آقای چراغی که شریک ورزشی بود ، یک دوست برای پرداخت پول ما یک فقره چک امنیتی به فدراسیون فوتبال می آورد که متاسفانه پس از این مجازات اتفاق نمی افتد.

وی تأکید کرد: اگر لیگ ادامه یابد ، طبق گفته های کمیته انضباطی ، آقای نور شعارگ و آقای بهاروند ، بازیکنان جدید قادر به بازی نخواهند بود و با تصمیم من 6 امتیاز کاهش می یابد و 2 پنجره نقل و انتقالات اتوماتیک اجرا می شود. نکته قابل توجه این است که در فدراسیون فوتبال در کمیته تعیین وضعیت و انضباطی با آقای چراغی و آقای افضلی صحبت کردیم و نمی دانم چرا آقای مرادی مسئولیت ندارد. ورزش در مناطق و شهرهایی که به ما پاسخ می دهند.

سیف الله پور در پاسخ به سؤالاتی مبنی بر اینکه آیا مرادی قول داده است پول را بپردازد ، گفت: “بله”. آنها تعهد کتبی برای پرداخت مطالبات ما تا 11 فوریه دادند. تعهد او به دست من نیست ، اما جاب چراغی و هومن افضلی آن را دارند و آقای نور شعار ، رئیس کمیته وضعیت ، می تواند آن را تأیید کند.

دکمه بازگشت به بالا