اقتصادی

پاسخگویی وزیر علوم به سوالات نمایندگان در کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی از پاسخگویی وزیر علوم به سوالات نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.

رضا حاجی‌پور در گفت‌وگو با اخبار ورزشی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس حضور داشت.

وی افزود: در ادامه جلسه امروز، سوال سه نفر از نمایندگان مطرح شد که سوال نخست را سید مصطفی آقامیرسلیم نماینده مردم تهران در رابطه با میزان تطبیق برنامه‌های آموزش عالی برای تحقق تولید دانش بنیان مطرح کرد که با پاسخ وزیر همراه و نهایتا مقرر شد گزارشی در این خصوص به صحن علنی مجلس ارائه شود.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: سوال بعدی از سوی معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار مطرح شد که این سوال در خصوص ضرورت توجه بیشتر وزارت علوم به آموزش‌های مهارتی بود و نماینده سوال کننده از پاسخ‌های وزیر علوم در این رابطه قانع شد.

حاجی‌پور یادآور شد: سوال سوم نیز از سوی مجتبی یوسفی نماینده اهواز مطرح شد که سوال وی در رابطه با عدم انطباق اقدامات صورت گرفته وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با برنامه‌های ارائه شده در زمان رأی اعتماد بود که پس از توضیحات وزیر علوم، این نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر قانع نشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همچنین به مناسبت هفته معلم در جلسه امروز کمیسیون آموزش، تعدادی از مدیران کل سابق آموزش و پرورش و معلمان پیشکسوت در جلسه حضور یافته و نقطه نظرات خود را درباره وضعیت روز آموزش و پرورش بیان کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا