ورزشی

پاسخ جالب علیرضا حقیقی در مورد جام ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ تمرین امروز تیم فوتبال هوادار با حضور خبرنگاران برگزار شد و علیرضا حقیقی در حاشیه این تمرین در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط هوادار در نیم فصل دوم صحبت کرد.

حقیقی در ابتدا گفت: خدا را شکر شرایط نسبت به نیم فصل اول بهتر است. آقای شجاعی تشریف آوردند و به تیم کمک می‌کنند و بچه‌ها هم متقابلا به ایشان کمک می‌کنند. انشالله که تا انتهای فصل همینطور باشد و بتوانیم به چیزی که در تفکراتمان است، برسیم.

او سپس درباره حضور مسعود شجاعی در راس کادرفنی هوادار عنوان کرد: خدا را شکر خوب است. ایشان هم بازیکن بزرگی بودند و الان هم اول کار مربیگری‌شان است. انشالله بتوانیم همین روندی را که در ۳-۴ بازی داشتیم، ادامه بدهیم.

به نقل از ورزش سه دروازه‌بان هوادار درباره دلیل عدم نتیجه‌گیری هواداران در نیم فصل اول و در دوران حضور محمود فکری گفت: تمام شده و رفته. جا دارد از همین‌جا به آقای فکری و کادرشان خسته نباشید بگویم. هر جا که هستند، برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

حقیقی در ادامه در واکنش به سوالی درباره نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا با خنده گفت: الان من کارشناس شدم؟ به سنی رسیدم که کارشناس شوم؟

او ادامه داد: من نظر خاصی ندارم ولی همه این مسائل در کنار هم باز هم به فوتبال برمی‌گردد. فوتبال همین است. بالا و پایین و برد و باخت دارد. امیدوارم از این باخت‌ها و حتی بردهایمان درس بگیریم که در آینده به کمک‌مان بیاید.

257 251

دکمه بازگشت به بالا