ورزشی

پاسخ فدراسیون کشتی به کمیل قاسمی/ قانون جدید اتحادیه جهانی رونمایی شد

طبق اعلام فدراسیون کشتی گروه ورزشی آنا ، در آیین نامه اتحادیه کشتی جهان 2019 ، اگر نفر اول وزن دوپینگ داشته باشد ، یک نفر مدال طلا به نفر دوم و یک مدال نقره به کشتی گیران اعطا شده توسط کشتی گیر دوپینگ در طول رقابت اعطا می شود. وی با شکست روبرو شد و مدال برنز کسب کرد و مدال برنز در دسته وزنه برداری به نفر پنجم در همان گروه اعطا شد. و اگر نفر دوم دوپینگ را انجام دهد ، مدال نقره به کشتی گیرانی که مدال برنز کسب کرده اند ، اهدا می شود و مدال برنز به نفر پنجم در همان گروه اهدا می شود.

اما نکته ای که در قانون قبلی اتحادیه جهانی لحاظ نشده است این است که اگر دو کشتی گیر آخرین مسابقه را کسب کنند و از جدول رقابت حذف شوند ، چه کسی در این وزن مدال طلا را کسب می کند ، زیرا نتیجه این مسابقه مطابق با حذف دو کشتی گیر اتفاق نمی افتد.

با توجه به جای خالی این قانون ، اتحادیه جهانی کشتی قوانین خود را در آیین نامه خود در سال 2020 به روز کرد. اگر دو کشتی گیر در آخرین رقابت دوپینگ دیدار کنند ، یک مدال طلا به دو بازنده که برنده مدال برنز شده اند ، اهدا می شود. و نفر پنجم یک مدال برنز کسب می کند و یک مدال نقره به کشتی گیران اعطا نمی شود.

متن آیین نامه اتحادیه جهانی برای 2019 و 2020 در این زمینه به شرح زیر است:

انتهای پیام / 4057 /

دکمه بازگشت به بالا