ورزشی

پاسخ مسعود شجاعی به حضور دوباره در تیم‌ملی فوتبال

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ مسعود شجاعی بازیکن نساجی پس از تساوی امروز (چهارشنبه) تیمش مقابل سپاهان در دیداری دوستانه گفت: این بازی خوبی است. به شخصه راضی هستم و فکر می کنم مربیان هر دو تیم راضی هستند. مربیان هر دو تیم در حال اجرای برنامه های خود برای لیگ آینده هستند و فکر می کنم آخرین بازی تدارکاتی بین دو تیم قبل از شروع لیگ برتر است و آنها سعی می کنند تیم های خود را آزمایش کنند. کیفیت بازی توسط دو تیم انجام می شود.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران در مورد اینکه چرا منسوجات را به عنوان تیم جدید خود انتخاب کرده است و آیا این آخرین سال او در مستطیل سبز بوده است ، گفت: “من هیچ جا نمی گویم که این آخرین سال من است.” البته اگر تصمیمی بگیرم ، قبل از اینکه دیگران بدانند ، آن را در صفحه شخصی خود اعلام خواهم کرد. این درست نیست. من باید یک کلیشه در مورد انتخاب خود بگویم ، که در واقع یکی است. منسوجات یک نیروی قدیمی است. این تیم هواداران خوبی دارد ، اما صادقانه می توانم بگویم که یکی از دلایل انتخاب منسوجات آقای Mr. الهامی. او یکی از آن مربیانی است که از لیگ برتر آگاهی دارد و من دوست دارم با او کار کنم. پس از آشنایی با بازیکنان ، متوجه شدم که نساجی از نظر فنی و اخلاقی تیم بزرگی است.

کاپیتان سابق تیم ملی در مورد تجربه قهرمانی در جام حذفی با ساکت الهامی در جام حذفی گفت: “من از همکاری با او خوشحالم. او یک مربی سرسخت و آگاه است و سعی می کند هر روز بر دانش خود بیافزاید. این مهم است که همیشه کسی باشد که از همه مهمتر در تمرین به دنبال نکات جدید باشد. در حالی که بازی از تلویزیون پخش می شد ، ما نشستیم و در مورد آن بحث کردیم. این باعث خوشحالی من شد.

شجاعی در مورد بازی تیم ملی فوتبال مقابل کره جنوبی گفت: “فکر می کنم بازی خوبی بود.” شاید اظهارنظر جالب نباشد و من منتظر موفقیت تیم ملی هستم. صرف نظر از رویاهایم ، فکر می کنم این تیم ملی به جام جهانی صعود می کند زیرا هر بازیکنی در بهترین شرایط در تیم خود قرار دارد. امیدوارم این رویداد با مربیان آنها باعث صعود آنها به جام جهانی شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا در مورد تیم ملی طعنه زده است یا خیر ، گفت: “من این را صریح می گویم و طعنه ای در صحبت های من وجود ندارد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم زیرا هر که به تیم ملی بیاید ، برخی سلیقه می گیرند و برخی دیگر در نهایت ، تیم اهمیت دارد و مهم نیست چه کسی بازی می کند و سرمربی کیست. مهم این است که تیم در مسیر درستی قرار دارد و نتایج می گیرد.

بازیکن سابق تیم ملی درباره انتقاداتی که افرادی چون جواد نکونام و حمید مطهری از نحوه بازی تیم ملی با آن روبرو هستند ، گفت: همیشه در هر دوره یک سری حریف و یک سری موافقان وجود دارد. به عنوان یک بازیکن ، جایی برای اظهارنظر ندارم. نکونام و آقای مطهری مربیان هستند و آنها مرا بهتر از من می شناسند و نظرات خود را بیان کرده اند.

شجاعی در مورد اخراجش از تیم ملی و در پاسخ به س questionsالاتی مبنی بر اینکه آیا به او پیشنهاد خداحافظی از بازی داده شده است ، گفت: “شخصاً ، من فردی هستم که از هیچ کس انتظار ندارم ، حتی از کسانی که بیشتر دوستشان دارم ، اجازه دهید تنها با فدراسیون با این شرایط. ”این مشکل اشتها است و یک سری بازیکن در هر دوره دعوت می شوند و تعدادی از بازیکنان دعوت نمی شوند. این سلیقه اوست و من ممکن است جایی در برنامه های او نداشته باشم. من به این تصمیم احترام می گذارم ، اما تلاش می کنم و اگر تقسیم بندی وجود داشته باشد ، به تیم ملی برمی گردم و اگر تقسیم بندی وجود نداشته باشد ، به موفقیت امیدوارم.

بیشتر بخوانید: صدقی: هاکی روی یخ برای افراد ثروتمند نیست

253 251

دکمه بازگشت به بالا