ورزشی

پاسخ منفی استقلال به تیم اروپایی برای جذب قایدی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی ، موضوع جدایی مهدی قائدی یکی از موضوعات داغ امروز اخبار مربوط به باشگاه استقلال است. قائدی که دو سال دیگر از قراردادش با استقلال باقی مانده است ، به دلیل عملکرد خوبش در لیگ بیستم و لیگ قهرمانان آسیا مشتریان خارجی پیدا کرده است.

هر روز شایعات جدیدی در این مورد منتشر می شود و این بازیکن دوست ندارد ورزش فوتبال خود را در خارج از کشور دنبال کند. این در شرایطی است که او باید ابتدا رضایت باشگاه استقلال را جلب کند ، زیرا قرارداد آزادی او برای رفتن به هر باشگاهی را تضمین می کند. بنابراین ، مسئولان استقلال منتظر پیشنهاد رسمی باشگاهی هستند که خواهان حاکمیت است.

به گفته مدیرعامل استقلال ، تا کنون تنها باشگاه یونانی AAK آتن به طور رسمی درخواست جذب مهدی قائدی را کرده و نامه درخواست خود را به استقلال ارسال کرده است ، اما این پیشنهاد توسط مدیر باشگاه رد شده است.

حالا در شرایطی که گفته می شود برخی تیم های اماراتی و قطری می خواهند قائدی را جذب کنند اما سرمربی استقلال مدعی است که پیشنهاد رسمی برای جذب این بازیکن دریافت نکرده است و این باید اتفاق بیفتد تا زمانی که آنها نتوانند ستاره تیم خود را تعیین کنند.

از سوی دیگر ، هر زمان که پیشنهاد رسمی برای استخدام یک خارجی به استقلالی ها برسد ، توسط هیئت مدیره باشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و پس از مشورت فرهاد مجیدی ، سرمربی تیم ، تصمیم نهایی گرفته می شود.

دکمه بازگشت به بالا