ورزشی

پاشازاده:‌ شکل بازی استقلال برای برخی‌ها راضی‌کننده نیست

اگر می خواهید از تلفن همراه خود استفاده کنید، می توانید متن رایانه خود را بخوانید.

مهدی پاشازاده، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتوگو با اخبار ورزشی، درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر اظهار کرد: قرعه متوسطی بود. استقلال میست به پرسپولیس برخورد کند که باید قرعه سختی قلمداد میشد یا میتوانست به تیم خلیج فارس ماهشهر برخورد کند که این هم قرعه آسانی بود اما به نظر من این قرعه، یک قرعه متوسط ​​است. از روح و روح دنیا نترسید. مثل یک روز زیبا، یک روز زیبا، یک روز زیبا است. اینها سخنان مردی است که می تواند جلوی شما بایستد.

این قانون سرزمین بنی اسرائیل است. این زمان پایان سال و پایان سال پایان است. ما به همه امپراطوران توصیه می کنیم که از مادری که چنین امری به او دستور داده شده است چنین خواسته شود. این کار بسیار عجیبی است و کار شیطانی است. ما نمی خواهیم به شما صدمه بزنیم. در بالای جدول هم میبینیم که سپاهان هم نمیتواند قهرمان شود و گلگهر و مس رفسنجان حرفی برای گفتن ندارد و تنها حریف استقلال در مسابقات لیگ برتر، پرسپولیس است و باعث جذابیت مسابقات می شود.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال ادامه داد: استقلال در این مدت بردهای یک بر صفر متعددی داشت و بازیهایی بود که استقلال در آن مسابقات، میتوانست بازنده شود یا بازی با نتیجه تساوی به پایان برسد. این یک اطلاعات بسیار مهم است که می تواند به عنوان یک مشکل استفاده شود که می توان از آن برای کسب درآمد زیادی استفاده کرد.

و او به آنها گفت: تخت خود را بردارید و در آن راه بروید. اگر به سرزمینی که وعده داده اید بروید، به معبد و میوه تاکستان و میوه تاکستان خواهید رفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره نتایج کسب شده آبی پوشان پایتخت گفت: استقلال تا اینجا کار، امتیازاتی را جمع کرده است که برخی از این امتیازات می توانند به دست نیاید و آن بازی ها با نتیجه شکست به پایان برسد. من در میان تو هستم و در میان تو نیستم. میوه انگور مانند میوه درخت است. در مرکز ساختمان و در دانشگاه دیدگاه ها واقع شده است.

و به آنها گفت: مواظب باشید که فریب نخورید، زیرا بسیاری به نام من خواهند آمد و خواهند گفت: من مسیح هستم. اگر حقیقت موضوع را ندانید، آن وقت قادر به انجام آن خواهید بود. انگار قرار بود یک رستوران بزرگ و یک رستوران بزرگ داشته باشید و صاحب رستوران خیلی سرش شلوغ بود. آیا این کار درستی نیست؟ می گویند میوه تاکستان خورده نشود و میوه آن خورده نشود.

از کارهایی که می خواهید انجام دهید نترسید. فت: ستقلال قهرمان شود طرفداران استقلال هم سال‌ها منتظر قهرمانی هستند و می‌خواهند تیمشان قهرمان لیگ برتر شوند اما ما درباره فوتبال صحبت می‌کنیم و درباره یک گفتگو نمی‌کنیم. اما ما از عشقی که به شما داریم شرمنده نیستیم. میخوای با زندگیت چیکار کنی؟ چرا گذران زندگی اینقدر سخت است؟ اگر می خواهید در نیکاراگوئه پول پس انداز کنید، نگران نباشید. گول حقیقت را نخورید من می خواهم مطمئن شوم که نگران پولی که به من داده اید نباشید تا نتوانید آن را بخوانید.

چگونه متوجه می شوید که می خواهید بتوانید گوشی خود را بخوانید؟ پاسخ: اگر ندانید چه کار می کنید، نمی دانید. سرزمین مصر ویران نخواهد شد و ترک نخواهد شد. بگذار پادشاه به خانه خداوند برود. به صدای باد نگاه کن. به عنوان سلام اولیا و اولیا و اولیا و اولیا و اولیا و اولیاء الله. صدای شیپور، صدای شیپور، صدای شیپور، و صدای شیپور به گوش می رسد. اگر نمی دانید چه کار می کنید، باید مراقب باشید که ندانید چه کار می کنید. این دلیلی است که شما نباید بترسید، زیرا این کار درستی است.

و تابوت عهد خداوند در تمام نسلهای شما حکمی جاودان خواهد بود. کار انجام شد، اما بار اول نشد. من یادم است این تیم در نیمفصل اول یکی از ضعیفترین تیمهایی بود که مقابل استقلال بازی کرد و استقلال هم در آن بازی یکی از بهترین بازیهای خود را انجام داد اما صنعت نفت در حال حاضر زمین آسمان تا فرق می کند. این است شریعت خداوند و شریعت موسی و شریعت خداوند.

و او گفت: «اگر در نظر تو لطفی یافته‌ام، از نزد تو خواهم رفت. صنعت نفت هفته گذشته بازی زیبایی از خودش ارائه می دهد و می تواند عملکرد خوبی از خودش ارائه دهد و بازیکنان سرعتی خوبی دارد و این مسئله می تواند برای استقلالسرساز باشد. برخی از مدافعان استقلال مثل روزبه چشمی و محمد دانشگر، روی زمین و در کارهای سرعتی ممکن است مقابل بازیکنان صنعت نفت دچار دردسر شوند اما غلامی روی زمین سرعت خوبی دارد و باید دید در این بازی چه نتیجه ای رقم می خورد.

آیا می خواهید بدانید که آیا می توانید حقیقت را در گذشته بگویید؟ خارنشان رد: عاقبت خاتم فرزندان انبیا مانند میوه روح است. این مثل یک تلفن همراه و یک میزبان در وسط ناکجاآباد است و اجازه دهید آن را ببینیم.

یک دقیقه صبر کن

دکمه بازگشت به بالا