ورزشی

پاکدامن:استقلال با خرید چند ستاره،دوباره شاخ می‌شود!

مهری رنجبر: علی پاکدامن المپیکی امیدوار است که صابر در المپیک توکیو بدرخشد. او که برای اولین بار در توکیو در المپیک شرکت می کند ، اکنون کاملاً آرام است. زیرا ، به گفته خودش ، با آموزش زیر نظر پیمان فخری ، او اکنون فقط در فکر جنگ در پیست توکیو است و بس. بدون فکر کردن به چیز دیگری ، حتی با دشواری مسابقه باکرونا.

* المپیک سرانجام فرا رسید. هوا چطوره
بله ، این زمان است. خوشبختانه روحیه خوبی داشتم. نه فقط من بلکه همه بچه ها. با تشکر از کادر فنی و فدرال ، ما امیدواریم که در المپیک توکیو پس از اتفاقات خوبی که داشته ایم بدرخشیم.

* دیگر چیزی برای گروه اول باقی مانده که بتوانند به توکیو پرواز کنند ، افسرده نیستید؟
اکنون دیگر هیچ فشاری برای روز سفر باقی نمانده است ، ما باید به توکیو برویم ، شب مسابقه فرا می رسد و روز مسابقه است ، من به اتاق تماس می روم و سپس پیست را می زنم ، اولین را فشار می دهم و دومی را فشار می دهم تلفن را بردار تا ببینم افسرده هستم یا نه (می خندد).

* المپیک توکیو المپیک متفاوت و سختی است ، شما با فشار زیاد کرونا تمرین می کنید ، به نظر شما المپیک با کرونا آزار دهنده است؟
من می خواهم بیشتر در مورد بازی خود و اینکه در مسابقه چه کار خواهم کرد ، با چه برنامه و چه تکنیکی فکر کنم. من به سختی المپیک با کرونا فکر نمی کنم ، زیرا شرایط برای همه یکسان است. من فقط می خواهم مسابقه ام را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانم.

* همه به نرده ها اعتماد می کنند و تا حدی انتظار مدال دارند ، آیا این انتظار سخت است؟
در شرایطی مانند این ، مسئولیت های ما بسیار سنگین است. خدا را شکر که آنها به ما و مدال های المپیک ما وابسته هستند.

* آیا در مسابقات انفرادی رقبای خود را می شناسید؟
من قرعه کشی بدی ندارم. یک شمشیرباز ایتالیایی و مجارستانی رقبای من بودند ، اما رشته قطع شد. من بازی شمشیربازی ایتالیا را دیده بودم ، وقتی وارد توکیو شدم ، هنوز در حال بررسی و تحلیل بازی او بودم.

پاکدامن: استقلال با خرید چند ستاره شاخ دیگری به دست آورد!

* فکر میکنی چه اتفاقی افتاده؟
نه در نرده ها بلکه در همه رشته ها ، ورزشکارانی که تمرین می کنند. او باید 60 ، 70٪ آماده باشد ، نمی تواند تا پایان فصل شروع کند ، وضعیت مشخص نیست ، او باید ببیند در مسابقه چه اتفاقی می افتد و فقط باید هوشیار باشد. امیدوارم نتایج من در المپیک بسیار خوب باشد.

* منظورتان یک مدال دیگر است؟
من واقعاً امیدوارم که این اتفاق در توکیو رخ دهد. در هر صورت فقط شرکت در المپیک برای من فایده ای نداشت و با خوشحالی مدال می گرفتم. امیدوارم مدال های ما بتوانند برای موقعیت کاروان المپیک در رده های بالا مثمر ثمر باشند.

* اگر مدال نگیرید چه اتفاقی می افتد؟
چه بخواهیم و چه نخواهیم این یک ورزش است. برد و باخت وجود دارد ، چه کسی فکر می کند که ایتالیا یورو را ببرد؟ همه می گویند تیم فرانسه قهرمان خواهد شد ، اما اینطور نیست. به هر حال همه به پتانسیل ما یا هر تیمی بستگی دارند. هم اکنون نیز ، همه به طلای المپیک حسن یزدانی اعتماد می کنند ، زیرا این انتظارات برآورده می شود یا نه. وضعیت ما در این 4 سال بسیار خوب است ، که امید را افزایش می دهد ، با این حال ، حتی اگر مدال کسب نکنیم ، ناامید نخواهیم شد. من همیشه فکر می کردم که همان بازی را در خارج از المپیک انجام داده ام ، اما همچنین می دانستم که می توانیم در توکیو بهترین تلاش خود را انجام دهیم. درست است. به هر حال ، المپیک یک میدان بزرگ است. برای المپیک منطقی است ، آیا شما فرصتی برای کسب مدال دارید یا نه.

* کرونا پیک کاروان را لغو می کند ، آیا از این کار ناامید نیستید؟
ما مراسم تعقیب و گریز را نمی خواهیم ، باید برویم و در صلح بیاییم. ما به لباس ، لباس و مراسم اهمیتی نمی دهیم ، ما به المپیک می رویم تا خوب رقابت کنیم و پر از دست خواهیم آمد.

* آیا خبر تغییر سکوهای المپیک مفید بود؟
از شنیدن خبر بسیار خوشحال شدم. این اتفاق خیلی خوبی بود ، فکر می کنم ما خوش شانس بودیم ، آقای صالحی امیری ، این بار رئیس کمیته ملی المپیک است ، امیدوارم 20 سال ورزش ایران داشته باشد ، همه چیز عالی است و فکر می کنم او 100 ورزش ساخت مجتمع ها ، مانند آزادی.

* تیم استقلال برنده است ، این همان چیزی نیست که شما می خواهید؟
فردا شب با انرژی زیادی از این پیروزی به توکیو می روم. استقلال در دربی بسیار خوب بود ، اگرچه پرسپولیس بعد از استقلال در یک خط بود اما اگر استقلال چند ستاره بخرد ، دوباره ساخته می شود ، با این وجود بچه ها مشتاق بودند و در این رقابت ها پیروز می شدند.

تماشاگران خدمات ورزشی

* پورتو همه را با طارمی تهدید می کند! / عکس

* حمله پژمان جمشیدی به افراد آزاد / عکسها

* رفتار عجیب فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی قبل از دربی

251256

دکمه بازگشت به بالا