ورزشی

پاگشای مجیدی با شکست فولاد/ ساز استقلال با فرهاد کوک شد

به گزارش اخبار ورزشی؛ تیم فوتبال استقلال تهران در هفته هفدهم لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز به مصاف فولاد خوزستان رفت و این دیدار با تنها گل ارسلان مطهری به پایان رسید تا دانش آموز فرهاد مجیدی بتواند 3 امتیاز ارزشمند کسب کند و در جدول رده بندی 30 امتیاز کسب کند. بودن.

بازی بی سر و صدا آغاز شد اما به تدریج بر هیجان افزود. در دقیقه 7 بازی محمد نادری به محوطه جریمه آهنین نفوذ کرد و به زمین کشیده شد اما داور پنالتی را باور نکرد. فولادی ها سپس بر بازی مسلط شدند و موقعیت هایی را روی دروازه استقلال ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند. در یکی از این موقعیت ها ساسان انصاری توپ را روی رشید مظاهری انداخت اما احمد موسوی توپ را از خط دروازه بیرون کشید تا زمانی که دروازه استقلال باز نشود. استقلال هر لحظه که توپ را بدست می آورد وارد دروازه آهنین می شود. در یکی از این صحنه ها ، دیاباته با ارسال غفوری در محوطه جریمه موقعیتی به دست آورد ، اما ضربه تاخیر و دخالت ساسان انصاری منجر به از دست دادن موقعیت شد. چند دقیقه بعد مهدی قائدی در محوطه جریمه فولاد فرصت شوتزنی داشت اما ضربه او محکم و دقیق نبود و به مدافع برخورد کرد. در دقیقه 38 بازی میری ، بازیکنان فولاد توپ را در وسط زمین لو دادند تا حمله خطرناکی را برای استقلال آغاز کنند. توپ بازی کنید تا این فرصت جدی برای استقلال را از دست بدهید.

80

مانند نیمه اول ، این نیمه با فشار بیشتر فولاد آغاز شد ، اما موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال وجود نداشت. استقلالی ها همچنین سعی کردند کود را تحت فشار قرار دهند و فرصت های نیمه ایجاد شده را ایجاد کنند ، اما بازی به جای داشتن بار فنی ، با درگیری و حمله بیشتر توسط بازیکنان دنبال شد. تا دقیقه 70 مسابقه ، در این نیمه وضعیت خطرناکی روی خط دروازه وجود نداشت ، تا اینکه ضربه آزاد مهدی قائدی با ضربه سر دیاباته همراه شد اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون آمد. در دقیقه 80 مسابقه مهدی قائدی پشت ضربه ایستگاهی ایستاد اما ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ به سمت مطهری رفت اما مدافع فولاد برای او خطا کرد و داور به نقطه پنالتی اشاره کرد. خود مطهری پشت توپ ایستاد و آن را به گل تبدیل كرد تا بازی به صفر برسد. فولادی ها سپس با تشدید حمله سعی در جبران شکست داشتند اما نتوانستند بازی را با همان گل به سود استقلال به پایان برسانند.

استقلال با این برد 30 امتیاز کسب کرد و در رده سوم باقی ماند. فولاد با 26 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. پس از جدایی فکری از استقلال ، هدایت آبی ها به فرهاد مجیدی رسید تا وی پس از چند ماه به تیم برگردد.

داور: کمیل غلامی |

کمک: محمدرضا ابوالفضلی و حسین مرادی

خط استقلال تهران: رشید مظاهری ، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی ، محمد نادری ، وریا غفوری (70- بابک مرادی) ، سید احمد موسوی (88- فرشید باقری) ، مسعود ریگی ، آرش رضواند (88- محمد حسین مرادمند) ، فرشید اسماعیلی ، شیخ دیابات ( 70 – ارسلان مطهری) و مهدی قائدی

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فولاد خوزستان: محسن فروزان ، موسی کولیبالی ، عارف آغاسی ، وحید حیدریه ، صالح هاردانی ، محمد میری (63- زبیر نیکونفاس) ، محمد آبشک ، آیندا پاتوسی (74- صابر هردانی) ، ساسان انصاری ، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا

سرمربی: جواد نکونام

دکمه بازگشت به بالا