ورزشی

پایان دور مقدماتی والیبال زنان/ ذوب‌آهن انتقام گرفت

ذوب اصفهان در بازی رفت با پیروزی مقابل پیکان شکست خود را بازپرداخت کرد.

به گزارش اخبار ورزشی ، مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال بانوان در گروه دوم امروز (دوشنبه) به پایان رسید و تیم های ذوب اصفهان و خجسته اسلامشهر به پیروزی رسیدند.

در اولین مسابقه دو تیم فارس استارز و خجسته اسلامشهر که هنوز به مرحله دوم مسابقات نرسیده اند رو در روی یکدیگر قرار می گیرند. خجسته توانست با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 18 ، 25 بر 16 و 25 بر 16 پیروز شود و در دیدار دوم تیم های پیکان و ذوبان به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوبوس دو یا سه ست ابتدایی مسابقه را با امتیازهای 25:22 و 25:23 به دست آورد. ست های سوم و چهارم با نتیجه 25 بر 19 و 25 بر 21 به سود پیکان به پایان رسید اما نماینده اصفهان در ست پنجم در رده 15 بر 4 قرار گرفت. با این تصمیم ، زورینگا در انتظار بازی باخت روهر است.

در پایان مرحله مقدماتی ، پیکان تهران با 16 امتیاز در رده نخست گروه دوم ، ذوبانا با 14 امتیاز در مکان دوم ، خجسته اسلامشهر با 6 امتیاز در مکان سوم و فارس ستارز در جایگاه چهارم بدون امتیاز قرار گرفتند.

نتایج کامل هفته آخر بازی مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

پنجشنبه ، ۲۷ آذر

Zobana اصفهان 3 _ صفر خجسته اسلامشهر

پیکان تهران 3 _ ستاره های صفر فارس

شنبه 20 دسامبر

ذوب آهن اصفهان 3 _ ستاره های صفر فارس

پیکان تهران 3 _ 1 مبارک اسلامشهر

دوشنبه ، اول ژانویه

ستاره ایرانی صفر _ 3 مبارک اسلامشهر

پیکان تهران 2-3 ذوب آهن اصفهان

در پایان دور نخست هر دو گروه اول و دوم ، سایپا تهران ، شهرداری قزوین ، پیکان تهران و ذوب اصفهان به فینال راه یافتند که برای پیروزی در تلاش هستند. تیم های دیگر در رده های پنجم تا هشتم رقابت می کنند.

انتهای پیام ‌

دکمه بازگشت به بالا