ورزشی

پایان شیرین پرسپولیس در سرزمین عجایب/ شاگردان گل محمدی با صدرنشینی قدرت نمایی کردند

به گزارش اخبار ورزشی؛ نیروهای فوتبال پرسپولیس ایران در آخرین نشست خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا علیه الریان قطر او رفت و موفق شد با نتیجه 4 بر 2 پیروز شود تا پنجمین برد خود را جشن بگیرد و با کسب 15 امتیاز به عنوان تیم اول گروه پنجم معرفی شود.

نیمه اول با بازی تقریباً دو تیم آغاز شد و پرسپولیس و الریان فرصت خوبی برای گشودن دروازه یکدیگر داشتند اما موفق نشدند. موقت اصلی امید عالیشاه در دقیقه 26 ترکیب خوبی را با مهدی ترابی آغاز کرد. در پایان عالیشاه موفق شد شهریار مقانلو را با یک پاس هوشمندانه در موقعیت خوبی قرار دهد و مهاجم پرسپولیس توپ را قدر دانست و با یک ضربه دقیق دروازه الریان را باز کرد. رد سپس در دقیقه 33 احسان پهلوان با استفاده از تکنیک خود توانست موقعیت خوبی برای خود در پشت محوطه جریمه الریان ایجاد کند و با یک شوت زمینی زیبا دروازه تیم قطر را برای دومین بار باز کند. بعد از این تیم تخت جمشید بازی را تا پایان نیمه اول کنترل کنید.

502

نیمه دوم با موقعیت دیگری شروع شد و در حالی که پرسپولیس کمی به برد نیمه اول خود افتخار می کرد ، بلافاصله مجازات شد و در دقیقه 48 دروازه خود را باز دید. در این نیمه حامد لک ضربه اول حریف را مهار کرد اما مدافع به موقع نرسید تا یوهان با یک ضربه زمینی بین پاهای حامد لک دروازه قرمزها را باز کند و بازی با کمترین اختلاف دنبال شود. در دقیقه 68 محمد حسین کنعانی زادگان ، مدافع اصلی سرخ پوشان با ارسال خوب مهدی ترابی موفق شد با ضربه سر دروازه حریف را به ثمر برساند اما در دقیقه 72 ، یوهان از ریباند دیگر استفاده کرد و دروازه حامد لک را برای دومین بار باز کرد. زمان با شلیک به زمین.

با این وجود سرخ پوشان عقب نشینی نکردند و یک دقیقه بعد توانستند گل چهارم را عیسی الکثیر به ثمر برسانند. در این صحنه ، عیسی پس از دریافت توپ از نعمتی در جناح راست و تكان دادن سقف دروازه الریان با یك ضربه خیره كننده وارد محوطه جریمه شد. در پنج دقیقه پایانی ، قرمزها سعی کردند بازی را نجات دهند و گل نخوردند ، اما در برابر الریان سخت تلاش کردند تا گل از دست رفته را جبران کنند. پرسپولیس با این پیروزی 15 امتیازی شد و رهبر گروه پنجم شود لیگ قهرمانان آسیا رفتن به سطح بعدی. قرمزها در بازی برگشت برابر الوحده در امارات 1-0 شکست خوردند تا امتیاز کامل این دیدار را کسب نکنند.

دکمه بازگشت به بالا