اقتصادی

پایان مصاحبه‌های سجادی در مورد حذف نماینده ایران/آقای سجادی قبول کردید استقلال به آسیا نمی‌رود؟

حمید سجادی حداقل در چهار مصاحبه مختلف تاکید کرد که استقلال هنوز از آسیا حذف نشده و شانس بازگشت دارد اما مشخص شد وی ماه ها اطلاعاتی اشتباه در اختیار داشته است.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،طی یک ماه گذشته بارها شاهد بودیم که مسئولان فدراسیون فوتبال و به خصوص مهدی تاج تاکید کردند که استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده است اما وزیر ورزش و جوانان صراحتا اعلام می کرد اتفاق رخ نداده و استقلال به حضور در آسیا امیدوار باشد.( اینجا ببینید)

شاید وزیر ورزش می‌خواست هواداران استقلال را آرام کند و شاید هنوز امیدوار بود یکسری از رایزنی‌ها نتیجه بدهد و یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران و آسیا از لیگ قهرمانان حذف نشود. سجادی حتی یکبار گفت چرا با اخبار منفی ذهن هواداران را خراب می‌کنید؟(اینجا بخوانید) اما از همان ابتدا مشخص بود که استقلال با طلبکاران خود تسویه حساب نکرده و البته مشکلات دیگری هم دارد.مهدی تاج البته یکبار صراحتا اعلام کرد من از داحل کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر دارم که استقلال حذف شده و این خبر 10 خرداد ماه اعلام می شود که حرف وی کاملا درست از آب در آمد.

وزیر ورزش و جوانان بر اساس معادلات ذهنی خود چهار بار مصاحبه کرد و تلویحا گفت استقلال هنوز از آسیا حذف شده و تا ۲۵ خرداد ماه فرصت دارد، اما ۲۵ خرداد فرا رسید و متاسفانه خبر تلخی که قطعی بود، به صورت علنی اعلام شد تا مشخص شود که آبی‌پوشان برای دومین سال پیاپی جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت نکرده اند.

وزیر ورزش و معاون او محمد پولادگر می‌توانستند نظارت بیشتری روی تیم مدیریتی استقلال داشته باشند، اما به هر حال حمید سجادی عزیز باید بداند که مصاحبه‌های او در آرشیو ذهنی اهالی رسانه و اهالی ورزش ضبط می‌شود و این طور نیست که همه یادشان برود مثلاً در مورد حذف استقلال از آسیا چه حرف‌هایی زده است.

او حتی ناخواسته از رسانه‌ها انتقاد کرد، اما انتقاد اصلی به خودش وارد است که بعضی از مدیران را برای استقلال انتخاب کرد و البته نظارت لازم را هم روی کارشان نداشت.

دکمه بازگشت به بالا