ورزشی

پایان نافرجام! – اخبار ورزشی

“من به تیمی رفتم که بیشتر می توانستم ببینم. آن قسمت این بود که از آهن جدا شوم و امیدوارم برای استقلال م effectiveثر باشد.” من هرگز فولاد را فراموش نمی کنم و می خواهم عملکردم در استقلال بهترین باشد و ما می توانیم جام را به استقلال ».

به گزارش اخبار ورزشی ، این سخنان بازیکنی است که حدود 2 سال پیش از ذوبان به استقلال آمده و به تیم آبی پوشان پایتخت پیوست. مرتضی تبریزی ، کاپیتان وقت ذوبا که عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشت ، می خواست مقصدی را انتخاب کند که همانطور که گفت ، بیشتر به چشم بیاید و با گلزنی که دارد ، می تواند خود را در قلب هواداران استقلال جای دهد.

در ابتدا اوضاع برای تبریزی خوب بود و این بازیکن توانست با هدایت وینفرد شفر در استقلال با گل خود عملکرد خوبی ارائه دهد اما به تدریج تبریزی در استقلال نمی تواند بهترین گلزن و بازیکن فولاد و نیمکت باشد. هر از گاهی ، همه چیز برای این بازیکن تغییر می کند.

با شرایطی که تبریزی پشت سر گذاشت ، انتقادات از وی بیشتر شد. چند روز خوب در ذوبوس بود و آنها معتقد بودند که چرا تبریزی در استقلال در اوج شکوفایی خود مانند ذوبا نیست. این انتقادها و حملات تبریزی را در شرایط دشواری قرار داد و نیمکت نشینی وی تأثیر بسزایی در عملکرد ضعیف او داشت. ماجرا تا جایی ادامه دارد که تبریزی منتقدان خود را به سکوت پس از اولین فصل حضورش در استقلال و حضور در لیگ قهرمانان آسیا فرا می خواند.

اما این سکوت نمی توانست کاری از پیش انجام دهد و تبریزی در اولین فصل حضورش در استقلال فقط توانست در 28 بازی 7 گل به ثمر برساند. پایان او برای تبریزی هم ناخوشایند بود و می دانست که این عملکرد برای او کافی نیست.

حتی در این صورت ، مرتضی تبریزی منتظر فصل آینده است. این فصل با حضور آندره استراماچونی همراه بود و امیدها برای تبریزی پدیدار شد تا بتواند خود را در مقابل مربی ایتالیایی نشان دهد. Stramaccioni همچنین دید خوبی نسبت به این بازیکن دارد. وی درباره تبریزی گفت: “تبریزی بازیکن بسیار خوبی است ، البته او پس از نمایش خوب در زروب به استقلال آمد. در تیم استقلال امیدوارم تبریزی عملکرد خوب خود را در زروب تکرار کند.” بازی در استقلال آسان نیست ، زیرا رقابت وجود دارد بین بازیکنان سخت است و آنها تحت فشار زیادی قرار دارند. “

استراماچونی نیز به این بازیکن اعتماد دارد اما تبریزی نیز نتوانست اعتماد این مربی ایتالیایی را جلب کند و در جام حذفی مقابل گلرویان البرز یک پنالتی قابل توجه از دست داد تا اینکه شباهت تبریزی های این فصل همان فصل گذشته است. استراماچونی خط طلای خود را در خط حمله پیدا کرد و مهدی قائدی و شیخ دیاباته به ماشین های گلزنی ترسناکی تبدیل شده بودند که تبریزی را راضی به نیمکت نشینی برای استقلال کرد.

این روند برای تبریزی ادامه داشت تا اینکه استراماچونی بازی خود را در استقلال متوقف کرد و آبی ها روزهای خود را بدون مربی سپری کردند. اینجاست که تبریزی فرصت دارد همه چیز را برای این بازیکن تغییر دهد. مسابقه هفته شانزدهم استقلال در فصل گذشته برابر ماشین سازی در ورزشگاه آزادی. جایی که استقلال 2 پشت یکی از حریفانش است. در دقایق پایانی ، تبریزی یک فرصت عالی برای قرار دادن خود در قلب هواداران و پاک کردن همه انتقادات داشت ، اما این بازیکن موقعیت عالی خود را در محوطه جریمه حریف از دست داد و توپ را از بالای دروازه تقریبا خالی از دست داد. ارسال شد.

این ضربه نوعی ضربه آزاد تبریزی در استقلال بود و پس از آن دیگر اثری از این بازیکن نبود و فرهاد مجیدی که بعد از استراماچونی سرمربی استقلال شد ، تبریزی را دوباره روی نیمکت قرار داد و این روند برای این بازیکن ادامه دارد.

بازیکن استقلال که در ژوئن 1999 نتوانست پارگی شدید رباط را تجربه کند و ماهها از میادین دور بود. با تغییرات گسترده استقلال در کادر فنی و مدیریتی ، تبریزی دیگر هیچ قراردادی با استقلال ندارد و تحت درمان است. محمود فکری سرمربی استقلال انتظار این بازیکن و بازگشت او به تیم آبی را دارد ، زیرا گفته می شود تبریزی در استقلال باقی خواهد ماند ، اما مشکلات مالی و اختلاف تبریزی با استقلال بر سر قرارداد ، باعث می شود این بازیکن در تیم آبی پوشان نماند. گل گهر سیرجان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کنید.

با تمام آنچه اتفاق افتاد ، حضور تبریزی در استقلال به پایان رسید. پایان ممکن است با پایان تولد زکی پور در استقلال یکی نباشد. زکی پور تاکنون عملکرد خوبی در گل گهر نشان داده است و برخی از کارشناسان معتقدند فشار بر استقلال بر عملکرد اینگونه بازیکنان تأثیرگذار بوده است. تبریزی نیز این مشکل را در استقلال تجربه کرد اما نتوانست از پس فشار برآید و سرانجام حضور در استقلال را متوقف کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا