ورزشی

پایان کار ملی پوشان تکواندو ایران با کسب دو نشان طلا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، در مسابقه صبح امروز 390 تکواندوکار بولگاری در “هتل راماداشهر صوفیه آغاز شد سرانجام تیم ملی ایران توسط بخشی و لطفی دو مدال طلا به دست آورد.

حسین لطفی در وزن 54 کیلوگرم پس از وقفه ، مقابل “اوتمان” 15 بر 2 پیروز شد رزوک“از بلژیک آغاز شد و 34-2 ادامه یافت”امیرکان مخرجآلمان را شکست داد و مدال برنز گرفت. در غیاب یک نماینده نیم ایتالیا پایان، لطفی وارد شد جنگ تمام شده است روبروی “محمود تارای رهاو اردن را ترک کرد. این دیدار در پایان دور سوم با نتیجه تساوی 7 بر 7 به پایان رسید که در نقطه طلایی این نماینده کشورمان بود که برنده و مدال طلا را کسب کرد.

امیرمحمد بخشی 74 کیلوگرم دیگران دیگران ایران طلا گرفت. او در دور اول “شرق” پیروز شد سوباسیکوی بوسنی و هرزگوین را با نتیجه 23 بر یک شکست داد. بخش 17-4 «جیکوب گوندرسوننروژ را شکست دهید. “تیم ملی ما بعد از تساوی 16-16 در سومین مبارزه است”شزادے هووزبوسنی و هرزگوین با امتیاز طلا به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد پایان شد. در این مرحله ، او همچنین با “دانیل بار را ”از اسپانیا 6 بر 6 مساوی کرد و امتیاز طلا به دست آورد و به مسابقه رفت پایان و در مبارزه برای مدال طلای 7 تا 5 “مارتین استاچاو آلمان را شکست داد و مدال طلا را به گردن آویخت.

با وزن 87+ کیلوگرم ، سجاد مردانی پس از استراحت ، 9: 3 به اسکندر رفت باخمنآلمان را شکست داد اما در برابر “ایوان گارسیا مارتینزباخت به اسپانیا 7-5 حذف شد.

سروش احمدی با وزن 68 کیلوگرم ، همان مرحله اول ، نتیجه 16 تا 14 بودن «اوزکایا عمران “از آلمان تحویل داده شد و حذف شد. مهران برخورداری با وزن 80- کیلوگرم ، در ابتدا 5 بر صفر «ادگار ابروماویکیوس“لیتوانی را شکست دهید و در مبارزه دوم پس از تساوی 3-3 برابر”رسول تلیاستوگلووی با امتیاز طلا به یونان باخت و از جدول مسابقات حذف شد.

میرهاشم حسینی برای سرماخوردگی و آرمین هادی پور دیگر تکواندوکار اعزامی از کادر فنی به بلغارستان در این زمینه همخوانی داشتن آنها حضور ندارند.

دکمه بازگشت به بالا