اقتصادی

پذیرائی از ۳۰ هزار زائر پیاده توسط ایستگاه‌های صلواتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

اخبار ورزشی/خراسان رضوی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ایستگاه‌های صلواتی حاشیه شهرک‌ها از ۳۰ هزار زائر پیاده حرم رضوی پذیرائی کرد.

جعفر فرشچی طوسی با اشاره به اولویت و اثربخشی ویژه ارائه خدمات به زائران امام مهربانی‌ها اظهار کرد: در سال جاری در ۱۰ شهرک و ناحیه صنعتی و در پنج محور، شهرک‌ها ونواحی صنعتی کاویان، قوچان، نیشابور، بینالود، تربت جام، نصرآباد، فریمان، تربت حیدریه، توس، مشهد(کلات)، ماشین ابزار، چناران و رضوی به حدود ۳۰هزار نفر از زائران در ایستگاه‌های صلواتی این شرکت خدمت‌رسانی کردند. 

وی افزود: شهرک‌های صنعتی و صنعتگران تلاش کردند بهترین امکانات را برای زائران ارائه کنند و روزانه به طور شبانه‌روزی خدمات رایگان در سطح شهرک‌های صنعتی اعم از امکانات بهداشتی، درمانی، تغذیه‌ای و رفاهی برای استقرار زائران تدارک دیده شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: تعداد ۵۵۰ نفر زائر پیاده حرم مطهر رضوی اسکان و خدمات‌رسانی به زائران این آستان مقدس توسط پرسنل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی صورت گرفت که این پذیرایی و اسکان تا پایان شب گذشته شنبه هفته جاری به مدت سه شبانه روز ادامه داشته است.

فرشچی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به زائران رضوی توفیقی الهی است، عنوان کرد: علاوه بر پذیرایی و اسکان زائران امام هشتم(ع)، برنامه‌های فرهنگی از جمله زیارت امام رضا(ع)، برپایی اقامه نمازجماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی، توزیع اقلام تبرکی، حلقه‌های معرفت و عزاداری و مداحی برای زائران انجام شده است.

وی اضافه کرد: محل اسکان زائران با وسعتی بالغ بر ۲۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده در دو مدرسه و ملزومات اسکان نظیر مکان خواب، مکانی برای استحمام و مواردی از این قبیل برای روزانه ۵۵۰ نفر از خواهران و برادران زائر فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوی، فرشچی در پایان با بیان اینکه فرهنگ رضوی گسترش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: اشاعه این فرهنگ از طریق پیاده‌روی زیارت امام رئوف درسطح کشور و جهان اسلام گسترش یافته، زیرا هر زائر سفیری است که معارف مطهر رضوی را به دیگران معرفی و ترویج خواهد داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا