اقتصادی

پرداخت بیش‌از ۲۹میلیارد تومان پاداش به مشترکان برق قزوین

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از قزوین؛ سید محمد قافله باشی، معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در تشریح این خبر اظهارکرد: در خصوص مدیریت مصرف انرژی و رعایت الگوی مصرف اطلاع‌رسانی وسیعی صورت گرفت و از مشترکان درخواست کردیم برای عبور از پیک مصرف تابستان با شرکت توزیع همکاری کنند و برای تشویق مشترکان نیز پاداش های خوبی درنظر گرفته شد.

او افزود: خوشبختانه ۴۴درصد از مشترکان خانگی استان با این شرکت همکاری کردند و به ۲۳۱هزار و ۸۲۴مشترک استان مبلغ ۲۹میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان پاداش رعایت الگوی مصرف پرداخت شد.

قافله‌باشی گفت: پاداش پرداخت شده در سال گذشته ۱۶میلیارد تومان بود و امسال با استقبال خوب شهروندان مواجه شدیم.

این مسئول توضیح داد: تعدادی از مشترکان هم از این شرکت بستانکار شدند که طلب آن‌ها به دوره‌های بعد منتقل شده است.

معاون خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق استان اظهارکرد: این پاداش مربوط به دوره زمانی ابتدای خرداد تا پایان شهریور ماه است که به ماه‌های بعد منتقل نمی‌شود.

او به گذر بدون خاموشی در تابستان امسال با همکاری صنایع هم اشاره کرد و افزود: بیشترین میزان مصرف انرژی با ۸۴۶مگاوات در تاریخ ۲۱مرداد ماه بود که با همکاری صنایع این روز بدون خاموشی سپری شد.

قافله‌باشی در خصوص مصرف بیش از الگو در برخی ادارات، گفت: برق اداراتی چون شهرداری، پسماند، بانک ملت و تجارت و سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری به‌دلیل رعایت نکردن الگوی مصرف قطع شد.

این مسئول ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مسکن و شهرسازی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی اداراتی بودند که با شرکت برق همکاری کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون خدمات مشترکان شرکت برق همچنین با قدردانی از صداو سیمای مرکز قزوین و رسانه‌ها به علت همکاری در گذر از تابستان بدون خاموشی، اظهارکرد: با همکاری مشترکان خانگی در ردیف۶ استان برتر کشور قرار گرفتیم.

46

دکمه بازگشت به بالا