اقتصادی

پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد

وزیر آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان آغاز شد، اظهار کرد: افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان شناسایی شده‌اند و برخوردهای قانونی با این افراد انجام خواهد شد.

به گزارش اخبار ورزشی، یوسف نوری در ارتباط زنده با شبکه تلویزیونی با اشاره به آغاز واریز معوقات رتبه‌بندی معلمان اظهار کرد: رتبه‌بندی باعث ترمیم نظام پرداخت عادلانه حقوق می‌شود و از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که ساعت‌ها وقت گذاشتند و با ورود به موضوع، دستور حداکثر ارفاق برای افزایش اعتبار رتبه‌بندی را دادند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بر این اساس اعتبارات تخصیص یافته امروز در استان‌ها توزیع شد و پرداخت معوقات رتبه‌بندی معلمان نیز توسط بانک‌های عامل آغاز شده است و بانک ملی به دلیل حجم اطلاعات سنگین کار را آغاز خواهد کرد. نوری با تاکید بر اینکه تمامی معلمان از مزایای رتبه یک بهره‌مند شده‌اند، گفت: هم‌اکنون معوقات مربوط به مابه‌التفاوت بین رتبه یک و رتبه استحقاقی همکاران در حال پرداخت است که تا ساعات آینده تمام معلمان معوقات رتبه‌بندی را دریافت خواهند کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی ضمن تشکر از صبوری فرهنگیان در تاخیر پیش‌آمده و تشکر از نهادهای مالی گفت: افراد مقصر در مشکلات پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان شناسایی شده‌اند و برخوردهای قانونی با این افراد انجام خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا