ورزشی

پرسپولیسی‌ها اعتصاب کردند/ یحیی کجاست؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پرسپولیس قرار بود صبح امروز (پنجشنبه) در غیاب یحیی گل‌محمدی تمرینات خود را در ورزشگاه کاظمی پیگیری کند اما بازیکنان این تیم به خاطر مشکلات مالی تمرین نکردند.

بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در ورزشگاه کاظمی اعلام کردند تا زمانی که مطالباتشان پرداخت نشود، تمرین نخواهند کرد و بعد هم ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کردند.

یحیی کجاست؟

در شرایطی که مدیران باشگاه مدعی هستند که سرمربی این تیم به دلیل رفتن به سفر در جلسه هیات مدیره شرکت نکرده بررسی‌ها نشان می‌دهند که این موضوع صحت ندارد.

در روزهای اخیر اختلافات یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس در حدی علنی شده که سرمربی پرسپولیس حاضر به شرکت در تمرینات تیمش نشده و از طرف دیگر با ارسال آخرین نامه اخطار خود به پرسپولیس این باشگاه را تهدید به فسخ یک‌طرفه قرارداد کرده است. این درحالی است که هیات‌مدیره پرسپولیس عصر دیروز (چهارشنبه) تشکیل جلسه داد تا با حضور گل‌محمدی اختلافات موجود برطرف شوند اما سرمربی پرسپولیس در این جلسه حضور نیافت.

بعد از پایان جلسه، مدیران باشگاه پرسپولیس مدعی شدند که گل‌محمدی به دلیل رفتن به سفر شخصی، فرصت حضور در جلسه هیات‌مدیره را نداشته و هفته آینده در جلسه حاضر خواهد شد اما به راستی در شرایطی که پرسپولیس در تهران تمرین می‌کند تا خود را برای بازی پنج‌شنبه هفته آینده برابر پیکان در هفته ششم لیگ برتر آماده کند، چرا سرمربی تیمش باید به سفر برود؟

پیگیری‌های خبرنگار اخبار ورزشی نشان می‌دهد که گل‌محمدی در ویلای شخصی خود در اطراف تهران حضور دارد و اگر قصد داشت در جلسه هیات‌مدیره شرکت کند، قطعا فاصله یک ساعته را طی می‌کرد و خود را به ساختمان باشگاه پرسپولیس می‌رساند. این موضوع نشان می‌دهد که سرمربی پرسپولیس فعلا پای موضع و آخرین نامه خود ایستاده و تمایلی ندارد که اختلافات طرفین با حرف زدن برطرف شود. این در حالی است که اعضای هیات مدیره پرسپولیس همچنان امیدوارند که اختلافات با گل‌محمدی با حضور او در جلسه هیات‌مدیره حل شوند.

دکمه بازگشت به بالا