پرسپولیس استقلال را پایین کشید/ یحیی قهرمانی نیم‌فصل را رها نمی‌کند

به گزارش شفاف ، در آخرین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر ایران ، پرسپولیس از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی میزبان پیکان بود. تقابل شاگردان گل محمدی و تارتار با گل پرسپولیس به پایان رسید تا با پیروزی یک بر صفر یک چهارم پی در پی ، امیدهای قرمزها برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل بیشتر شود.

احمد نوراللهی در دقیقه 55 اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

پرسپولیس با این نتیجه 27 امتیازی شد و به مقام دوم جدول بالاتر از استقلال صعود کرد (26 امتیاز) و اکنون با یک مسابقه کمتر ، تنها سپاهان 28 امتیاز پیش رو دارد. پرسپولیس در صورت شکست گل گهر یا تساوی با این تیم در بازی عقب مانده در هفته دهم لیگ برتر می تواند عنوان قهرمانی نیم فصل را بدست آورد.

پیکان در ادامه ناکامی های خود در چند هفته گذشته ، نیم فصل اول را با 10 امتیاز در جایگاه دهم بالای جدول رده بندی به پایان رساند.

نیمه وقت

در دقیقه نهم بازی به دلیل سهل انگاری محمد دریس موقعیت بسیار خطرناکی ایجاد شد. سعید آقایی در گوشه گوشه پیکان شش قدم به دروازه فرستاده شد اما ضربه وحید امیری از فاصله نزدیک راهی به دروازه پیدا نکرد و به کرنر رفت. ضربه کرنر پس از دفع توسط یک تیر ، با ضربه دیگری از طرف سرلک همراه شد که بار دیگر توسط دریس مهار شد و خطر از روی دروازه دانشجویان تارتار برداشته شد.

ضربه نادر محمدی در ماه آگوست سرانجام در دقیقه 30 خطرناک شد. ارسال او از وسط زمین پرسپولیس به سمت دروازه حامد لک با ضربه سر آرش قادری همراه شد که خطرناک از دروازه به بیرون آمد.

در دقیقه 36 نفوذ امید عالیشاه به محوطه جریمه پیکان به یک موقعیت خطرناک تبدیل شد اما ضربه او توسط محمد دریس از زاویه بسته مهار شد تا خطر از دروازه پیکان دور شود.

نیمه دوم

در دقیقه 50 ، ضربه سر کمال کامیابی نیا از گوشه محوطه جریمه شش صفحه به تیر عمودی دروازه پیکان برخورد کرد و گلی به ثمر نرساند تا با پیکان صاحب موقعیت شود.

گل برای تخت جمشید: یک امید عالیشاه عالی با یک یا دو هم تیمی خود به محوطه جریمه شلیک کرد و سپس با پاس احمد نوراللهی وارد دروازه حریف شد و شاگرد گل محمدی گل اول را وارد دروازه پیکان کرد.

در دقیقه 69 ، پاس نادر محمدی در ماه آگوست برای دروازه پرسپولیس توسط بازیکن پرسپولیس مهار شد اما ضربه فرماندار مجید عیدی با سرعت و قدرت زیاد به تیر افقی حامد لک برخورد کرد اما چند سانتی متر جلوتر از دروازه قرار گرفت تا دروازه گل محمدی بسته شود. .

در آخرین لحظه بازی پیکان بهترین موقعیت گلزنی را داشت اما در حالی که حامد لک نیز از کنار دروازه به بیرون آمد ، جلال حسینی توپ را از خط دروازه بیرون کشید و مانع از گلزنی پیکان شد.

دیدار پایانی هفته پانزدهم لیگ برتر با یک گل به سود پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان گل محمدی با چهارمین پیروزی متوالی خود ، یک قدم به قهرمانی نیم فصل نزدیک شوند.

ترکیب تخت جمشید: حامد لک ، کمال کامیابی نیا ، سید جلال حسینی ، سعید آقایی ، مهدی شیری ، میلاد سرلک (کارت زرد) ، احمد نوراللهی ، احسان پهلوان ، سیامک نعمتی (83 مهدی مهدیخانی) ، وحید امیری و امید عالیشاه (83 مهدی عبدی).

ترکیب پیکان: محمد داریس ، امیر حسین رنگرز ، میلاد شیخی ، آرش قادری (64 محمدامین درویشی) ، نادر محمدی ، ابراهیم صالحی ، حسین پورامینی ، امیر روستایی (81 معین عباسیان) ، فرزاد حاتمی (64 رضا جبیره) ، مجید عیدی و اسماعیل بابایی.

خروج از نسخه موبایل