ورزشی

پرسپولیس در اندیشه جذب ۲ بازیکن

تیم فوتبال پرسپولیس به استثنای عیسی آل کثیر و جدایی برخی از عناصر حمله خود در اوایل فصل ، امروز در گلزنی و تضعیف خط حمله مشکل داشت. این مسئله مانع از گلزنی مهاجمان پرسپولیس در لیگ برتر انگلیس شده است.

با این حال یحیی گل محمدی قصد ندارد در بدل نیم فصل مهاجمی را برای تیمش بخرد. شنیده ها حاکی از آن است که سرمربی پرسپولیس می خواهد مدافعان و هافبک های بازیساز را به خدمت بگیرد.

در شرایطی که سید جلال حسینی عملکرد قابل توجهی در خط دفاع پرسپولیس داشت اما این سن بالای بازیکنان باعث شده تا یحیی تصمیم بگیرد مدافع جدیدی برای تیمش بگیرد ، چرا که حسینی نمی تواند تیمش را در همه بازی ها همراهی کند و گاهی نیاز به استراحت دارد. .

از طرف دیگر جدایی بشار رسن و عدم حضور هافبکی که در بازی پرسپولیس در بازی با زووا بازی می کرد نیز کاملاً مشخص است و به همین دلیل یحیی به فکر خرید یک هافبک بازیگر نیز افتاد. البته هنوز زمان زیادی تا انتقال نیم فصل باقی مانده است و در حال حاضر هیچ نماینده مستقل و با کیفیتی وجود ندارد که سرخپوشان بتوانند با آنها مذاکره کنند. با این حال ، تنها چیزی که مشخص است این است که یحیی فعلا تصمیمی برای خرید مهاجم ندارد.

256 251

دکمه بازگشت به بالا