ورزشی

پرسپولیس در چه پست‌هایی بازیکن نیاز دارد؟

آفتاب‌‌نیوز :

در روز‌هایی که باشگاه‌ها کار خود در نقل و انتقالات آغاز کرده‌اند، پرسپولیس نیز از این قافله عقب نمانده است.

سرخپوشان که فصل را با قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به پایان رسانده و حتی از حالا قهرمان سوپرجام نیز هستند، در تلاش برای موفقیت در لیگ قهرمانان هستند و می‌خواهند تیمی در قواره قهرمانی در آسیا ببندند.

مسئولان باشگاه منتظر هستند تا سرمربی فهرست خود را برای تقویت تیم ارائه کند تا بر اساس خواسته‌های او اقدام کنند. در همین راستا به صورت غیر رسمی مذاکراتی با برخی از نفرات انجام شده، اما توافق نهایی و حضور این نفرات به نظر سرمربی باز می‌گردد. با این حال پرسپولیس در برخی پست‌های نیاز به بازیکن دارد که اولویت باشگاه تقویت آن خطوط است.

ابتدا جذب دو مهاجم درجه یک در دستور کار پرسپولیسی‌ها است تا مشکل گلزنی این تیم برای فصل بعد حل شود. این تیم نفراتی مانند عیسی آل‌کثیر و مهدی عبدی را خط حمله دارد، اما دو مهاجم دیگر هم به جمع سرخپوشان اضافه خواهند شد که البته یکی از آن‌ها به احتمال فراوان جایگزین لئاندرو مهاجم برزیلی می‌شود. شیخ دیاباته نیز از جمع شاگردان گل‌محمدی جدا شد.

در پست هافبک دفاعی هم پرسپولیس؛ کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی و میلاد سرلک را دارد که در این بین سرلک ممکن است راهی لیگ‌های کشور‌های حاشیه خلیج فارس شود. به همین دلیل جذب جایگزین در دستور کار قرار دارد. هافبک طراح و هجومی هم دیگر اولویت پرسپولیس است.

یک مدافع چپ و یک مدافع راست هم دیگر نقاطی است که پرسپولیس دنبال جذب بازیکن در این پست‌هاست. یک دفاع چپ کلاسیک و یک دفاع ذخیره برای دانیال اسماعیلی‌فر.

دکمه بازگشت به بالا